Stochampionatet!

Sv: Stochampionatet!

oki och humlan:

tack! :bow:

hade ett serious talk med damen innan hon åkte (jag var inte med) och budskapet verkade nå fram. ingen seger - ingen ordentlig rykt i veckan :devil:

:love: :cry: :D :banana:

*kl*

fan va alla ska jag göra mig nervös.. alla i hela stallet tror att mellby rapp vinner stochampionet (inkl. chefen :crazy: ) + ni ;)

fan jag tror det är mycket bättre att passa ett gäng skithästar så man slipper bli så nervös jämt :D inför drottningpokalen var jag bara nervös ett par dar innan men jag blev nervös redan när jag fick veta att hon gick vidare till finalen nu :p

grattis netted förresten :)

grattis till finalplatserna!
Tyvärr har jag fått ändrade planer, kan inte komma upp :cry:
Djurjouren får väl klämma på BG åt mig ;):D

fan jag tror det är mycket bättre att passa ett gäng skithästar så man slipper bli så nervös jämt :D inför drottningpokalen var jag bara nervös ett par dar innan men jag blev nervös redan när jag fick veta att hon gick vidare till finalen nu :p

håller verkligen med dig! haha :D jag är också redan nervös.. fyy.

speciellt nu sedan 1:an blev struken o godiva fick 1:aspår... =/

men det ska bli en riktigt spännande final!

kl

Vilka av er ska dit ?
Jag har funderingar på att åka , men har inget planerat mer än att jag ska börja jobba 20-21.00 på sönd kväll....

hjälp :cry::cry:

:love::love:

vi måste faktist hinna ses...
(om du inte har full upp att dreggla över en hemma-son :grin: ) ;):D

haha du, spana in snyggingar hinner jag nog inte göra, sen kommer jag vara alldeles för nervös :D
fast okey, någon titt kan man ju ta ;)

nej men jag kan väl förhoppningsvis få ta med dig in på backen kanske? eller är de superhårda med det? för ses, det måste vi!;)

haha, du... känner jag dig rätt. så blir det nog lite mer än en titt ;):angel::devil:

ah men du ska se, det där löser sig, det där fixar vi ;)

kan du inte komma dit kvällen innan? :angel:

nu är du faktist lite, väldigt... elak :mad::(

vem vet, du kanske träffar på någon trevlig fransman *host* :angel:

( OT. men du. spana in hans arbetsgivares hemsida, han finns där ;) )

nu ska vi vara tysta:D

ser fram emot att träffa dig i alla fall! :bump:
(kanske inte ska OT:a allt för mkt haha)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 230
Senast: malumbub
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar