• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Sv: 08:orna

Måste slänga in en bild till! :D

alfasdominodag4035pb.jpg

Tack!
Så här ser han ut idag! (märks det att jag har ett nytt objektiv som jag vill leka med, eller?):D

dominodag6005pb.jpg

Senast ändrad:

Nu tycker jag faktiskt att ni andra kan lägga ut lite bilder på era föl också! :)

Här kommer ett kort från idag:
c.jpg

tack :) så lycklig över att få ett föl som ser lite orginellt ut

Visst är det roligt med en som syns i mängden.

Det gör väl inte den här killen, men vi tycker att han är fin ändå. Två veckor imorgon. (Och en jäkel på att hålla sig i trav.)

domino2v002pb.jpg

Att det bara är Domino som fotomodellar nuförtiden, beror på att Dream och hans mamma är och bygger syskon.

Så här ser senaste nytillskottet ut, några timmar gammal. Alfas Dimitri e: Love You u: Jalusie e: Express Ride

dimitri011pb.jpg

Jag mätte våran 08a idag.. han blir två månader den 4 juni.. Han var ca 122-125 var svårt att mäta han ville inte stå still..

Men är inte de stort?! :eek:

Eller är de bara jag som jämför men lilla pluttan från förra året (kallblod)?

Inte så konstigt att han växer iof han glufsar i sig hur mkt som helst av mammas havre..

Lite bilder från hagen idag..

0805293.jpg

Leker med plastpappa..

0805294.jpg

Så här långt borta är mamma :eek:

0805297.jpg

Nu har hon bestämt sig för att titta på iaf.. :grin:

Idag har då Hillarys fölunge kommit ut i hagen. Föddes igår 21:15.
Stammen är e:Orlando Vici, u: Hillary Clinton.
Vad han ska heta vet vi inte. Fantasin tog slut. Han ska ju heta Alfas i förnamn, och nästa namn ska börja på D, och HELST ha något med kungar eller presidenter att göra. Förslag mottages tacksamt. :bow: Annars får han heta Alfas Da Vinci.

dionysos025pb.jpg

dionysos028pb.jpg

Indyhope och Natasja: Tack för förslagen. Än så länge lutar det nog åt Da Vinci iallafall. :)

Så här ser han ut idag, fyra dagar gammal:

davinci4dgr002pb.jpg

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: tara
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 186
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 972
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3