Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag har då Hillarys fölunge kommit ut i hagen. Föddes igår 21:15.
Stammen är e:Orlando Vici, u: Hillary Clinton.
Vad han ska heta vet vi inte. Fantasin tog slut. Han ska ju heta Alfas i förnamn, och nästa namn ska börja på D, och HELST ha något med kungar eller presidenter att göra. Förslag mottages tacksamt. Annars får han heta Alfas Da Vinci.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästnyheter Detta är en väldigt viktig punkt som jag tror många ofta glömmer. Brandmännen står inte och kämpar med en boxdörr med risk för sina egna...
Islandshäst Man blir så effektiv som man måste - jag mockar fyra boxar på en halvtimme och dottern tycker jag är hopplöst långsam. Hon har ju jobbat...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.