Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ojdå, det lät häftigt...
Har du tillgång till laser? I så fall vore det ide att lasra muskelfästena så han blir av med ömheten så snabbt som möjligt.
Massage är ju (nästan) alltid bra men är han öm så vore det bättre att bli av med smärtan först..
Jag såg en betydlig skillnad på honom i går kväll när jag släppte ut så jag kollar om det var tillfälligt eller om det är kvar, då ringer jag min "laser-tant"
I dag var han helt extatiskt när jag kände på/masserade tensorn med fästen, han är världens fränaste när det är nåt ställe som är extra skönt för han "viftar" på hela bakdelen och får långnos och ja...
Det är helt säkert att han inte hade ont i dag åtminstone. Jag chansar på att det var en lätt överanstränging av muskeln eftersom det blev så mycket "full fart-träning" förrförra veckan.
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.