Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på att det även är vanligt att de benbitar som inte ser ut att påverka visar sig göra det om man tar bort dom.Tycker att ditt resonemang är väldigt bra och ska höra om det finns någon möjlighet att man kan få röntgenbilderna hemskickade. Enligt förra ägaren hade han aldrig någonsin varit skadad (det måste väl märkas om det yttre våldet (från tex. spark är så kraftigt att en benbit lossnar??), men jag förväntar mig inte annat än lögner från det hållet...
Jag köpte honom av en näringsidkare så jag har två månader på mig från denna upptäckt att reklamera köpet iom att konsumentköplagen tillämpas.
Veterinären tyckte inte att bebiten var nått att bry sig om i dagsläget (gjorde inget annat än att kolla på röntgenbilden dock) men hon kunde inte säga varför inflammationerna dykt upp i höger fram och bak. Vid första besöket var hon lite luddigt inne på att det kunde vara en rest från en gammal vrickning/sträckning/liknande ifall han då har avlastat... Lite konstigt med bakbenet nu tycker jag med tanke på att han visat i ridningen att han har ont och därmed har fått vila senaste månaden...