I natt jag drömde....

Sv: I natt jag drömde....

är du stor och rejäl själv (oj, menar ju självklart STOET) och har det likadant bakåt i stammen, då kan han nog passa bra.

en fördel är väl om humöret är bra på den som ska betäckas....

är du stor och rejäl själv (oj, menar ju självklart STOET) och har det likadant bakåt i stammen, då kan han nog passa bra.

en fördel är väl om humöret är bra på den som ska betäckas....

Tur att du inte menade mig :D
Då hade det blivit korsdrag i den stammen :D:devil:
;)

AM

sitter här och har granskat lite kuskar.. peter untersteiner föll mig verkligen i smaken! att han har god förvärvning har vi ju sett, där kan man verkligen inte klaga. han måste ju ha lyckats bäst? dessutom har jag en film där man får se hans utmärkta gångarter! :idea: däremot benställningen..???

hahaha herregud, ;)

kl
Så har en inledande avelsbedömning ägt rum, Halmstad 5/7 2008 var datumet. Det mesta är tyvärr hemligstämplat (:o) men jag kan meddela att flera allvarliga exteriöra brister upptäcktes. Dock rapporterades även oväntat bra håranlag hos en av de mer välstammade och Takters steg fick bra poäng (nästan ensam om att visa både skritt och trav), tyvärr drog benställningen ner på totalpoängen (tecken på förslitningsskador, dock har han ju tävlat flitigt :p ) Utrustningsändringar utfördes på några, Ludde utrustades efter önskemål m svansgaffel då han gick och knep :devil: och unge Goop var mycket ofokuserad i låga tempon samt enligt uppgifter hingstig, därför är rekommendation ett helstängt till tävling.
Förresten solros, vi diskuterade aldrig halsansättningen på svanstedt :rofl:

du bedömde inte svanstedt jr? ;) :angel:.....

hrmm, svanstedt jr var ej i tävlingsmässigt skick på söndagen, därför rekommenderade avelsnämnden en senare bedömning, för ett bättre resultat... :D Han var på lördagen oreglerbar med ett mycket hingstig beteende

Senast ändrad:

*nu har jag äntligen hittat datorn igen*
Jo, avelsbedömningen måste vara delvis hemlig, försök till mutor upptäcktes (även att vissa inom nämnden gav bort gåvor för att förbättra prestationer hos de bedömda! :eek: )

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka