I natt jag drömde....

Sv: I natt jag drömde....

Jaha,så har du förstört min nattsömn för månader framöver.

Senast ändrad:

Har travtränarna en avelsnämnd??!!! Hur 17 kan nån av dom bli godkänd för avel? Fast, det skulle isf delvis förklara den stora mängden betäckningar... Finns det ingen gräns för dom, som för vanliga avelshingstar? :confused:

Nu har ju ingen av STC tillsedda avelsnämnder varit kända för sina goda kunnskaper i ämnet,eller hur?

:rofl:
Undras egentligen hur dom där A-tränar kurserna går till??? :crazy:
Förresten, en avelsnämnd måste isf vara usel, jag menar E Adielssons benställning???!!! :eek: Eller går den mer på loppprestationer och löphuvud?

Nu ja, efter operation! -måste ju bedömma utgångsläget!!!
Jansson har jag inte studerat på närmare håll, ska kika under sprintermästaren...
Undras vilka bedömningspunkter det finns? Ungdomsprestationer? Gångarter? Är ju sällan man får se deras isf imponerande travsteg, för att inte prata om galoppen! fast den kanske är borträknad då de trots allt är TRAVkuskar/tränare?

Förresten, man säger ju att avelshingstar går ner i hull i betäckningsäsong... Tänk så få bokningar stackars Hultman måste ha... :o

De kan ju i vart fall inte ha temperamentsbedömningar.

Undras vilka bedömningspunkter det finns? Ungdomsprestationer? Gångarter? Är ju sällan man får se deras isf imponerande travsteg, för att inte prata om galoppen! fast den kanske är borträknad då de trots allt är TRAVkuskar/tränare?

sitter här och har granskat lite kuskar.. peter untersteiner föll mig verkligen i smaken! att han har god förvärvning har vi ju sett, där kan man verkligen inte klaga. han måste ju ha lyckats bäst? dessutom har jag en film där man får se hans utmärkta gångarter! :idea: däremot benställningen..???

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka