Hingstval 2008

Sv: Hingstval 2008

Funderar på Express Lavec till mitt sto .
Ngn som har erfarenheter av han och avkommor till han? De har ju sett ganska bra ut än så länge de man sett...
Kan tilläggas att jag har ett Armbro Scorpion sto, en riktig talang i trän,men i tävling klarar inte psyket med.Hon blir för nervös...

Nu har vi lyckas bestämma oss för hingstar till ytterligare ett par av damerna:
Jalusie går även hon till Prodigious.
Zelda går till Love You.

Ska betäcka mitt sto för första gången o har valt Up Front Larry :rofl:

Express Lavec har jag en kanonfin märr efter. Har hört att han lmnar "antingen eller". Min är 3 år och stor o rejäl och den rätta sorten enl tränaren.

I år är priset sänkt på Coktail Jet till 7500 euro (12 000 euro förut). Det var inte så tokigt! :d

Kl

Här hemma har det ramlat in lite bokningar.

Maternelle till Dream Vacation
Novitet November och Maligator till Flirtin Man
Kära Emilia till Varenne
Gåvanfrånovan till Dream Vacation
I Saw Molly, Diana East och Pandora Simb till Love You
Sotarns Pandora till Spotlite Lobell
Vamp till Dream Vacation

Kommer fler senare.

AM

Japp! Står på hans svenska hemsida.

De har även sänkt Kazire de Guez till 2000 euro (!!!) eftersom han dog och man bara får använda hans fryssperma i år. Dessutom sänkte de ju Defi d'Aunou förra året till 2500 euro och det gäller ju i år med.

Liknande trådar

Avel Har ni redan valt hingstar att betäcka med i år? Har ni bokat plats på hingstvisningar? Vilka tror ni, inom er ras, kommer "slå igenom"?
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 096
Senast: Freazer
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: shebeen
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
435
Senast: Pegasus63
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat