Hingstval 2024

Det kan man verkligen undra! Jag känner att jag "offrade" sommaren 2023 på flera försök och så tog det sig på absolut sista chansen i augusti.

Nu väntar jag en sen fölunge i år, och väntan är olidlig.

Och oron.
Det var tvillingar på den andra. Hoppas att det går att klämma den ena utan att båda försvinner (jag är inte med pga långt avstånd så vet inte vad som gjorts idag, får bara de automatiska smsutskicken)

Finns det någon tråd för betäckta ston 2024 förresten? Det här har ju ingenting med hingstval att göra egentligen. 😅
 
Det var tvillingar på den andra. Hoppas att det går att klämma den ena utan att båda försvinner (jag är inte med pga långt avstånd så vet inte vad som gjorts idag, får bara de automatiska smsutskicken)

Finns det någon tråd för betäckta ston 2024 förresten? Det här har ju ingenting med hingstval att göra egentligen. 😅
Gör en ny tråd! Det är rafflande spänning för oss som är på åskådarbänk!
 

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
Svar
18
· Visningar
1 792
Senast: cili
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: Nikan
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 776
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Såg precis att det från och med nästa år blir obligatoriskt att genomföra test av andningen på mops samt engelsk och fransk bulldogg...
2
Svar
37
· Visningar
3 056
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp