Hingstvalsfunderingar 2025

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Freazer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 374
Jag velar över att använda ett av mina frysta strån på nederländsk morgan till mitt heltidsavelssto. Hennes dotter är dräktigt på ett sånt nu, och jag skulle egentligen vilja se resultatet där först men det är tveksamt om det fölet hinner ut innan jag måste bestämma mig. Har en annan kandidat som också vore spännande, men då krävs det att några fler vill ha semin på samma hingst och i vår lilla ras är det inte så troligt att det blir tillräckligt många :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 838
Senast: Calmiche
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 754
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 722
Senast: MJLee
·
Avel Besvikna är nog bästa beskrivningen när vi lämnade hingstvisningen. Ett bra upplägg, förberedda ekipage och trevliga hingstar. Så varför...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 143
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka