Jag tycker tyvärr att han är för stor Vill helst inte ha något över 170. Stoet är 167 cm.Jag har en efter Caribbean Blue som är väldigt trevlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker tyvärr att han är för stor Vill helst inte ha något över 170. Stoet är 167 cm.Jag har en efter Caribbean Blue som är väldigt trevlig.
Contendro? Fryst förvisso.Jag tycker tyvärr att han är för stor Vill helst inte ha något över 170. Stoet är 167 cm.
Han står också på listan - men Lövsta var osäkra på kvalitén då ingen seminerades med honom förra året… Stoet är äldre och fryst blir dyrtContendro? Fryst förvisso.
Tänker Diarado kompakt. Även Diero man får nog ha ett sportigt sto.Det beror ju på hur stoet ser ut också. Bland första årgången där han fick väldigt mkt ston är där väldigt blandat. Tittar du i Vain gruppen så ser du att väldigt många är väldigt fina i typen och har snygga modeller.
Ja jag älskar den där hingsten!Han står också på listan - men Lövsta var osäkra på kvalitén då ingen seminerades med honom förra året… Stoet är äldre och fryst blir dyrt
Har en inackordering efter honom som rör sig fantastiskt. Helt otrolig galopp.
Har Quidam de Revel i fjärde led, annars hade jag varit intresserad av honom.Ja jag älskar den där hingsten!
Nu kastar jag ut ett namn igen, oprövat kort (det var ju Caribbean också när jag valde) men Im Extra EB? https://www.lovstastuteri.com/hingstar/i-m-extra-eb
160 i manken, godkänd i flera förbund.
Jag har provridit en Mr Vain - Quite Easy som var väldigt nätt och fin i typen. Nu vet jag inte hur mamman såg ut dock.Det beror ju på hur stoet ser ut också. Bland första årgången där han fick väldigt mkt ston är där väldigt blandat. Tittar du i Vain gruppen så ser du att väldigt många är väldigt fina i typen och har snygga modeller.
Händelsevis så seminerade jag med honom förra året och seminet var inte bra. Mitt sto blev inte dräktigt (tog sig sedan med annan hingst) Märkligt att de glömt det då jag desutom seminerade på LövstaHan står också på listan - men Lövsta var osäkra på kvalitén då ingen seminerades med honom förra året… Stoet är äldre och fryst blir dyrt
Har en inackordering efter honom som rör sig fantastiskt. Helt otrolig galopp.
Jag kan ha missförstått men de var oavsett osäkra på kvaliténHändelsevis så seminerade jag med honom förra året och seminet var inte bra. Mitt sto blev inte dräktigt (tog sig sedan med annan hingst) Märkligt att de glömt det då jag desutom seminerade på Lövsta
Jag håller inte med riktigtTänker Diarado kompakt. Även Diero man får nog ha ett sportigt sto.
Flygande köttbullar med taxben på svenska tunga, kompakta ston. Jag är inte så förtjust i Emerald personligen men om jag skulle använda honom skulle jag välja ett sto som är högställd, lätt i modellen, inte för lång rygg med korta ben själv. Gärna också ett sto med bra temperament som hon nedärver.Vad tycker ni Emerald lämnar? Vad för typ utav sto exteriört bör man ha?
Var det denna du tänkte Diarado blod på?Jag har provridit en Mr Vain - Quite Easy som var väldigt nätt och fin i typen. Nu vet jag inte hur mamman såg ut dock.
Såhär ser mitt sto ut, ganska dålig bild men den enda exteriörbilden jag hittar just nu.
Visa bifogad fil 143759
Funderat fullblod kombo men tänkte ryggen blir för kort han ser rätt kort och kompakt ut själv. Sett endel likt kallblod efter honom.Flygande köttbullar med taxben på svenska tunga, kompakta ston. Jag är inte så förtjust i Emerald personligen men om jag skulle använda honom skulle jag välja ett sto som är högställd, lätt i modellen, inte för lång rygg med korta ben själv. Gärna också ett sto med bra temperament som hon nedärver.
Vilka hingstar gillar du?Flygande köttbullar med taxben på svenska tunga, kompakta ston. Jag är inte så förtjust i Emerald personligen men om jag skulle använda honom skulle jag välja ett sto som är högställd, lätt i modellen, inte för lång rygg med korta ben själv. Gärna också ett sto med bra temperament som hon nedärver.
Ja, men det blir det inte. Lutar åt annan hingst.Var det denna du tänkte Diarado blod på?
Nej jag tror inte det skulle passa den modellen på häst heller. Vilken är du intresserad av istället?Ja, men det blir det inte. Lutar åt annan hingst.
Jag kan inte så mkt om fullblod men har sett två olika typer av fullblod. Vet inte om det är olika linjer som lämnar väldigt olika men har sett flera grövre fullblod nu nyligen. Är det den smäckra typen du har kanske det inte blir så dumt ändå?Funderat fullblod kombo men tänkte ryggen blir för kort han ser rätt kort och kompakt ut själv. Sett endel likt kallblod efter honom.
Lite olika beroende på vad jag ska avla för men generellt gillar jag hingstar byggda i uppförsbacke med bra galopp och bakben. Hingstar som hoppar mjukt och kattlikt samt har bra ridbarhet och nedärver den. Emerald ger ju bra avkommor som kan hoppa men särskilt snygga är dom inte enligt mig. Hopphästar kan ibland se lite ut hur som helst och ändå hoppa hus.Vilka hingstar gillar du?