kom på en till Chini con Yanic FNågon som vet någon hopphingst som har 9 eller högre på benen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kom på en till Chini con Yanic FNågon som vet någon hopphingst som har 9 eller högre på benen?
Tack! Du vet ingen utländsk hingst som fått höga poäng på benen och nedärver det? Undra om det finns någon som fått 10 någon gångkom på en till Chini con Yanic F
Du får välja SpotilasJag tycker det känns svårt att välja dressyrhingst i år. Det är flera av mina favoriter som sålts och kastrerats, det var ingen som lockade på årets bruksprov, och jag vill helst inte ta en hingst från hingsthållare med dålig djurhållning. Svårt år, men jag betäcker nog bara 1 sto då jag har väldigt många unghästar redan
Det hade kunnat bli läckertDu får välja Spotilas
Du får välja Spotilas
Ja och inte bara vid ett tillfälle! Rent av vidrigt beteende.Spotilas hingsthållare har ju också fått beridare avstängd för olämplig hantering av häst.
Men usch! Finns ju inget att välja på snart..Spotilas hingsthållare har ju också fått beridare avstängd för olämplig hantering av häst.
Nej, det verkar inte så. Även bland svenska hingsthållare och beridare så finns det ju de man hör rykten om.Men usch! Finns ju inget att välja på snart..
Lite skillnad på rykten och att vara avstängd/bestraffad..Nej, det verkar inte så. Även bland svenska hingsthållare och beridare så finns det ju de man hör rykten om.
Han är en kandidat till mitt sto. Funderar lite över storleken, är det någon som hört hur han lämnat där?Nån som funderat på Skyline to B nu när han är godkänd och tillgänglig via Lövsta?
Är väl lite omöjligt att veta än? De första föddes väl förra året?Han är en kandidat till mitt sto. Funderar lite över storleken, är det någon som hört hur han lämnat där?
Har kollat på avkommorna i hans facebookgrupp, men hur de blir i storlek blir väl svårt att avgöra? De rör sig väldigt trevligt iafHan är en kandidat till mitt sto. Funderar lite över storleken, är det någon som hört hur han lämnat där?
Värt och tänka på bara är att det finns en anledning till att godkännandet från SWB dröjde så länge.Nån som funderat på Skyline to B nu när han är godkänd och tillgänglig via Lövsta?
Det är nog ingen som missat. Hur tänker du själv kring det?Värt och tänka på bara är att det finns en anledning till att godkännandet från SWB dröjde så länge.
Inte mig du citerade men han har själv haft bockhov också vilket kan vara värt att tänka på förutom röntgenfynden. Själv skulle jag aldrig betäcka med honom då men tycker absolut att han visas fint.Det är nog ingen som missat. Hur tänker du själv kring det?
Jag skulle inte valt honom av flera skäl. Dels storleken, men också hans ocd. Han har visst, enligt @Freazer haft bockhov.Nån som funderat på Skyline to B nu när han är godkänd och tillgänglig via Lövsta?
Det säger jag inte emot. Undrar bara hur andra resonerar.Inte mig du citerade men han har själv haft bockhov också vilket kan vara värt att tänka på förutom röntgenfynden. Själv skulle jag aldrig betäcka med honom då men tycker absolut att han visas fint.