Hingstval 2024

Jag tycker det känns svårt att välja dressyrhingst i år. Det är flera av mina favoriter som sålts och kastrerats, det var ingen som lockade på årets bruksprov, och jag vill helst inte ta en hingst från hingsthållare med dålig djurhållning. Svårt år, men jag betäcker nog bara 1 sto då jag har väldigt många unghästar redan

Jag tycker det känns svårt att välja dressyrhingst i år. Det är flera av mina favoriter som sålts och kastrerats, det var ingen som lockade på årets bruksprov, och jag vill helst inte ta en hingst från hingsthållare med dålig djurhållning. Svårt år, men jag betäcker nog bara 1 sto då jag har väldigt många unghästar redan
Du får välja Spotilas :D

Inte mig du citerade men han har själv haft bockhov också vilket kan vara värt att tänka på förutom röntgenfynden. Själv skulle jag aldrig betäcka med honom då men tycker absolut att han visas fint.
Det säger jag inte emot. Undrar bara hur andra resonerar.

Själv hade jag inte heller betäckt med en accepterad hingst

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 495
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Nikan
·
Hundavel & Ras Såg precis att det från och med nästa år blir obligatoriskt att genomföra test av andningen på mops samt engelsk och fransk bulldogg...
2
Svar
37
· Visningar
3 428
Senast: AraSlei
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
3 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka