Aaaarrrggg!!!!!

Sv: Aaaarrrggg!!!!!

Jag kan iallafall se "glimten i ögat" i ditt inlägg... värst vad alla hugger mot dig! Du säger ju inte att du är arg på din häst, eller att en andra plats är dåligt - bara att du snöpligt missade en seger!

Jag förstår vad du menar, och jag håller inte ens på med trav ;)

Grattis till andraplatsen hur som helst :banana:

Senast ändrad:

Jag kan iallafall se "glimten i ögat" i ditt inlägg... värst vad alla hugger mot dig! Du säger ju inte att du är arg på din häst, eller att en andra plats är dåligt - bara att du snöpligt missade en seger!

Jag förstår vad du menar, och jag håller inte ens på med trav ;)

Grattis till andraplatsen hur som helst :banana:

Gäääsp.

Det var den catfighten det.

catfight-5.jpg

:bump::bump::banana::banana::bump::bump:

Avslagen sista steget i mål igår!!!! Helvete!!!! En sån där smygkörd jävel kom åkande och tog honom med ett huvud!!!!

Pojken var fin, fick göra mycket grovjobb själv, men det är ju lite svårt att glädjas åt en andra plats när man så snörpligt blev av med en första!!!:grin:

Han hade bara 90 i puls när han kom in sen, så med detta lopp i kroppen kanske han kan vinna nästa gång.... fast några bra lopp i hans klass finns det ju inte nästa månad, bara om man vill starta från tillägg....:mad:

Äh, det var väl taskig tempobedömning av kusken, det är väl honom du ska vara sur på om hästen kom in med 90 i puls! :idea:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka