Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Trav har ett litet problem min pålle tränar hur bra som helst men startade henne och hon orkade inte upploppet gick 20.5 2140am hon kan...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 079
Senast: Half moon
·
S
Trav Jag fattar då inte vart värden e påväg? Gör dom verkligen allt för att vinna ?:eek::mad: Jag e riktigt sur .. Jag blev riktig pisst...
Svar
17
· Visningar
2 118
Senast: Giantchill
·
S
Trav I sverige kan man ju söka genom STC och få fram reg, härstammningar, ägare osv på hästar men finns det nån likn sida för danska...
Svar
1
· Visningar
1 238
Senast: Sandra_L
·
Trav Hej, Jag skulle gärna vilja ha lite tips om hingst till mit sto e Tap In u Sharon D. Inte bara linjemässigt utan lite mer om typ och...
Svar
12
· Visningar
1 493
Senast: fallon
·
D
Trav http://www.travronden.se/edrum.jsp?article=18628 Jag fattar inte riktigt vad de är som är nytt? Förutom att de ska ändras i reglerna...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: dolphinsmile
·
Trav Fick just höra att min lilla kusin skadat sig under provloppen på Axevalla idag. De hade visst krockat på något sätt och hästen hon...
2
Svar
20
· Visningar
2 119
Senast: gladys
·
N
Trav Hej. Tänkte höra om någon har erfarenhet av det? Går det bra att ridträna en sån eller är det bara heatträning som gäller? Lite tips?
Svar
8
· Visningar
4 115
Senast: Lazio
·
Trav Ber om ursäkt om nån informerat om detta redan "" Enighet kring transportförordningen 080221 kl 08.01 STC/SG och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 396
Senast: Konie
·
J
Trav hur lång tid kan det tänkas ta för en häst som varit borta från banan i ett år att bli tävlingsklar igen. Hästen i fråga är 8 år och...
2
Svar
23
· Visningar
2 525
Senast: ghost
·
K
Trav Blir (är) nog idiot, men jag hittar inte kvaltiderna på Travsport.... :cry: Kan någon lite snabbt hjälpa till ??? :confused:
Svar
8
· Visningar
6 329
Senast: dolphinsmile
·
Trav Jag har blivit tillfrågad om vi kan tänka oss att betäcka I Love Maui med Tap In. Stamtavla på fölet på den här länken. Jag har inget...
Svar
5
· Visningar
1 006
H
Trav vem är bäst? Zreberus har ju fler avkommor efter sig men har fler som inte startat. Home Alone har bara små kullar efter sig med bra...
Svar
5
· Visningar
1 210
Senast: Netted
·
Trav Hej alla som har koll på trav och stamtavlor. Själv har jag ingen koll alls, men jag har två travston som jag använder som ridhästar. Nu...
Svar
4
· Visningar
1 262
Senast: Elshaya
·
Trav Nu har jag funderat länge och väl, och NÄSTAN kommit fram till att jag vill ha ett föl efter mitt sto. MEN, jag är TOTALT okunnig vad...
2
Svar
34
· Visningar
2 422
Senast: Konie
·
H
Trav försöker släktforska på mitt travarsto som är från nederländerna. morfar: DEFIANT YANKEE (US)- Speedy Crown Far: CONSTRUCTION...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: JeennI
·
Trav jag sitter och klurar på om man kanske skulle betäcka Blessing ( http://www.atg.se/HastDetaljServlet?view=reguppg&hastnyckel=464691)...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Giantchill
·
  • Låst
Trav http://www.aftonbladet.se/trav365/article1962972.ab :cry:
Svar
3
· Visningar
878
Senast: ameo
·
M
Trav Hjälp?! Okej, är ny här. Letar febrilt efter mitt pappersreglemente (STC tävlingsreglemente) men det försvann i sista flytten. Finns det...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Masser
·
Trav Någon som har tips om var man kan köpa selar i USA? Helst Walsh.
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: cämela
·
Trav Någon som använder sig av sidepull vid körning för att minska slitaget på hästens mun? Vi fick tipset av en framstående hästtandläkare...
Svar
10
· Visningar
1 524
Senast: PiperGarden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V