Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömt att Steinlager är svenskfödd? :smirk:
Snackade häromdagen med en kille som har en kille e. Gidde.
170 cm + hög. Var väldigt sen i att få massa i kroppen, lite sen i huvudet också. Har i och för sig kutat in 100 00:- och lite till, men behöver tydligen fortfarande växa till sig.
Prismässigt tycks Gidde-avkommorna ligga mellen 10 - 50 000:-.
Kanske kommer avkommorna till sin rätt som 5 eller 6 åringar som först.
Vill ju inte ännu gärna avskriva Gidde som far med tanke på stam och egna meriter......
Vi vill inte heller avskriva Gidde ännu. Kanske är ungarna lite sena vad vet jag???
Vi har en 1-åring efter honom som är något utöver det vanliga, en otroligt fin travare men nerverna ligger på utsidan..... Tror iofs det kan komma från mamman då alla hennes bebisar varit lite ADHD-aktiga som små men sen blivit hur coola som helst. Frysmärkarna var här förra veckan och dom sa då att Giddeungarna inte var anmärkningsvärda i humöret och våran skötte sej exemplariskt då
Bror till min 3 årsmärr är favorit på V75 nu till helgen, han ska visst vara nåt utöver det vanliga. Stig H hade sagt att han kommer att springa in en miljon i år men misslyckades att hitta "felet" så Kari fick honom och löste gåtan. Han heter Gidde T.H.
Det såg ju tyvärr inte lika bra ut för Gidde T.H. igår på Jägersro!
Jag såg inte travet bara att han var diskad 2:a i mål.
Dessutom anmäld till V75 på Eskils till helgen igen!Oj då, va synd om hästen...Tråkigt när folk inte kan stryka när dom ändå vet att hästen inte är fräsh
Dessutom anmäld till V75 på Eskils till helgen igen!
en bekant har en gidde avkomma som är 4 år och aldrig besökt en travbana, tydligen en riktig gris & mycket problem med benen