Skogans Orlov

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: Skogans Orlov

Hej.
Det är inte något fel alls att betäcka med honom. En mycket fin hingst med underbart lynne och allting. Du ska inte bara tänka på vilken hingst du tar, tänk på ditt sto också.

/Emma :smirk:

det var därför jag undrade hur avkommorna till orlov var för märren är lite knasig i huvudet, så kanske det är lite större chans att få en vettigare avkomma :angel:

Vi har fått tre ungar e.Orlov och alla är kanontrevliga i psyket, rättställda och helt enkelt underbara :) så i år betäcks ytterligare två av våra ston med honom :idea:

han kostar samma som i fjor 2500 + 7500 vid levande föl

Vår 2-åring efter honom är u.Miss Lavec . Vi var förrästen och tittade på honom idag och han var riktigt fin :d och tränaren är sååå nöjd med honom!
1-åringens mamma heter Ebonit Millpond och den äger "ghost" nu :)
Vår årsbebis efter Orlov är u.Super Michelle och den killen är dööö- mysig och snygg ;)

Jag har en 2-åring efter Orlov. Han är stor vacker och klok.
( Vägrar dock att dricka i flottörskål han med ) Hink ska det vara.
Tränad ett år och ska gå premielopp om en vecka.Han sköter sig och gör hela tiden siott bästa.:) :love:

Några som ska betäcka sina ston med Skogans Orlov iår/nästa år? Kommer han att stå på samma ställe?

Senast ändrad av en moderator:

hur vet du det? plus det tycker jag är vår en sak om ska el inte om de nu är intresserade får de väl ta kontakt med ägarna el stuteriet

Jag var allmänt nyfiken, då jag varit smått intresserad av att betäcka min märr med honom. Han har varit i tankarna, o det var därför jag undrade lite om han skulle stå på samma ställe eller om han kommer stå nånannanstans för nästa år.
Men givetvis ska jag ta kontakt med både ägarna o stuteriet om grejen. Tack iallafall.

hur vet du det? plus det tycker jag är vår en sak om ska el inte om de nu är intresserade får de väl ta kontakt med ägarna el stuteriet

Hallo vad var det för snäsigt svar:mad:
Om det nu är så att du passat Orlov under hela hans karriär, ska du väl vara glad att folk visar sitt intresse att betäcka med honom:confused:

Hallo vad var det för snäsigt svar:mad:
Om det nu är så att du passat Orlov under hela hans karriär, ska du väl vara glad att folk visar sitt intresse att betäcka med honom:confused:

:bow::bow::bow: Den som skrev sånt till mig när jag frågade om Orlov var allmänt otrevlig.

Vårat sto är betäckt med Orlov:love: Har bara hört gott om honom!!
De som har honom är jättetrevliga att ha att göra med.:bump:

Låter bra det! ;) De flesta verkar nöjda med sina avkommor efter Orlov...Kloka o har korrekt benställning?

hej alla jag skrev lite så som jag skrev på grund att jag har blivit tvungen att avliva min 3åriga häst ledsen. orlov han lämnar fina och rättstälda och sociala föl. han kommer stå kvar på stället vad vi bestämt. han har fått många betäkningar i år o alla med föl efter honom är super nöjda

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
788
Senast: miumiu
·
L
Övr. Hund Har nån här nåt tips om man har en vuxen hund som är dum mot valpar? Alltså typ att den försöker an falla och är ARG inte bara lite sur...
2
Svar
20
· Visningar
3 052
Senast: WildWilma
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka