Skogans Orlov

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: Skogans Orlov

Det tar ju ingen större tid att kolla igenom de 13 levande tvååringar han har. :idea:

Ett gäng (räknade inte så noga) har premat och några till är anmälda, en har testat att kvala men galopperat och blivit diskad.

Anmärkningsvärt måste vara att alla är i träning! :idea:

Det tar ju ingen större tid att kolla igenom de 13 levande tvååringar han har. :idea:

Ett gäng (räknade inte så noga) har premat och några till är anmälda, en har testat att kvala men galopperat och blivit diskad.

Anmärkningsvärt måste vara att alla är i träning! :idea:

Kan ju vara kul att höra "historian" bakom varje häst oxå:angel:,får man ju inte om man går in o kollar själv:idea:

Men allvarligt...

Det finns 13 st. i premie/startbar ålder och hur många av dessas ägare/tränare tror du hänger på Buke??? :smirk:

Hittills har 9 av Orlovs 13 avkommor fixat premieloppet :) och ytterligare en ska testa den 30/10. Tycker detta ser riktigt bra ut :d

Har också en avkomma efter honom :) En liten dam vid namn Ixa Girl :) Hon är ett år. Väldsigt trevlig, meen där är humör i henne, inte märr för inget:P
Hon är väldigt social till de hon känner. Lite försiktig mot främmande människor. :)

Hon har haft träns på sig, vilket inte var så populärt:P Och snart ska hon förhoppningsvis in på jägers och bli inkörd:)

Nej,inte min, men vi har flera uppfödningar efter Orlov så jag följer hans avkommor med glädje :banana:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
788
Senast: miumiu
·
L
Övr. Hund Har nån här nåt tips om man har en vuxen hund som är dum mot valpar? Alltså typ att den försöker an falla och är ARG inte bara lite sur...
2
Svar
20
· Visningar
3 052
Senast: WildWilma
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka