Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu förstår jag inte riktigt hur du menar med selningen, du tar ju med din egen häst (eller lånad) och dina egna grejer till uppkörningen.
ähh remsele är ju jätte enkelt :P däremot verkar qh jätte läskigt.. tänk om man inte spänner fast vagnen ordentligt!
Hehe ja så svårt kan de väl kanske inte vara.. men jag är ju en sån där som vill kunna allt innan kurser för att visa att jag är bäst
konstigt vad man oroar sig för egentligen..
Men att köra på banan när folk tittar och bedömmer på en! Huh!
Såvitt jag inte kan få STC till att regga min shirekille då
Äh vaddådå... han är ju kallblod och dessutom händer det ju att han travar = kallblodstravare
Dessutom kan jag visa att han minsann får plats i långvagnen/rockarden - även om matte som sagt var selar som en tok...
STC är väl inte rasister väl???
Jag kan dock tänka mig att han får problem att rymmas i rockarden ifall han kommer på tanken att förflyta sig riktigt snabbt....
Jag ska ta tag i mitt och ta den där b-tränarlicensen nu. Har inte brytt mig om den hittills utan haft mina 2 skrivna på mina föräldrar. Har ju 24 mil fram och tillbaka till banan så blir långt med att hålla på och bila. Men ska haka på kursen nu när den startar och få det gjort och tror inte det är speciellt svårt.
Jag har ridit mitt första montélicens provlopp i Boden idag
Vi var JÄTTE duktiga både jag och hästen men vi blev inte godkända Lite surt när det är 24 mil t.o.r till banan.
Det hängde på voltningen, det blev lite cirkus...
Min häst var svår att hålla ut i volten hon ville bara gena och minska in volten hela tiden... skit!
Men hon gick fint när vi kommit iväg och jag är lycklig över att jag inte fick mjölksyra...