När sluta...

Sv: När sluta...

Varför vill du ta bort slaggjorden?

Det är som med bilbältet... Jag har kört bil i massvis med år - har aldrig behövt bilbältet hittills, men man vet ju aldrig vilken dag det kan behövas!

Finns det "säkerhets detaljer" tycker jag man ska använda dom;
slaggjord, hjälm, säkerhetsväst...

jag ville inte ta bort den.. jag tyckte bara att de var intressant med vad det fanns för alternativ.. eftersom jag själv tänkt använda mig mkt av skritt träning sen.. och jag håller med ghost om att skritten inte blir fullt så bra med slaggjord..

så alltså.. vore perfekt om man kunde hitta något alternativ som man kan ha när man skrittar..

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 997
Senast: Görel
·
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka