Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jo jag undrar ifall ngn på buke har ngn bild på travhingstarna: * Allen Victory * Confident Victory (US) Jag har nämligen två...
2
Svar
32
· Visningar
3 092
Senast: Dandylinn
·
Trav Jag har ju bara haft pulsloggning på pållarna sen i somras och då har jag två väldigt lugna och stabila kusar att träna. Nu är jag ju...
Svar
16
· Visningar
1 761
Senast: ghost
·
C
Trav Jag har en fråga jag inte vet svaret på. Passgångare är dom uppfödda som passgångare eller är det travare från början? Startar...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Illiana
·
L
Trav Hittade inget bra svar på de hela! (har kollat massa gamla trådar men handlar mest om enskilda hästar) Så kan någon förklara för mig...
Svar
4
· Visningar
5 891
Senast: Comfort
·
G
Trav Er det noen som har en link til Franske avlshingster? Leter etter en hingst med masse, lengde og höyde.
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Indyhope
·
S
Trav Jag har en valack på 8 år som har lättare än normalt för att dra på sig "ledvärk". Han har tidigare haft problem med knäna (som...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: j_m_b
·
Trav Och på vilket underlag? Vliken typ av vagn? Hastighet? Jag funderar hur ni gör när ni kör intervaller? Själv har jag två...
Svar
10
· Visningar
2 767
Senast: jari
·
L
Trav Jag har en 3 årig valack som jag haft i ca 4 månader. När man kör honom så travar han på i lugnt och fint tempo, från att nästa sekund...
Svar
13
· Visningar
1 380
Senast: cämela
·
Trav Positiva dopingtester är väldigt ovanligt inom ponnytravet, men idag har domen offentliggjorts efter ett sådant, där en ponny hade höga...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 994
Senast: j_m_b
·
Trav Vi har blivit erbjudna (eller ja, den står redan i stallet:o) en äldre valack (tio år) som varit borta i två års tid p.g.a en skada. Han...
Svar
19
· Visningar
1 915
Senast: Cambrie
·
Trav Mitt nya projekt är knakig i lederna. Han var smidig och fin tills jag trappade upp träningen men nu är lederna alldelles torra, typ...
Svar
19
· Visningar
2 860
Senast: Ballerina
·
N
Trav Hejsan! Tänkte höra om någon vet något om travsporten i USA eller har nån bra länk. tex. vad har dom för utrustining där som ej är...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: *nuthella*
·
Trav Vilken färg har han? På travsport står han som svart, i Guide des Etalons Trotteurs står han som noir pangaré (någon som kan hästfärger...
Svar
11
· Visningar
2 289
Senast: solros
·
H
Trav Någon som har en bild? Hur inverkar bettet och varför har man det?
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: Heira
·
Trav Hur är det numera, ett föl som blir till genom tjuvbetäckning, får den registreras/starta öht? Alltså om det är olika ägare på hingsten...
Svar
12
· Visningar
1 660
Senast: ghost
·
Trav Nån som vet om/var det finns en lista över alla 2008 års årgångslopp för 3 åringar inkl alla datum för anmälningar och kval och allt...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Djurjouren
·
D
Trav Är det någon som gjort det? Hur har ni gått tillväga? Har nämligen inte bestämt mig för om jag ska betäcka Lillcaksa igen iår.. vill...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: dolphinsmile
·
Trav Har suttit och funderat ett tag, på vad som gäller vid utrustning vid utlåning av häst/ponny (givetvis bör man väl skriva de i avtal...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: oki
·
D
Trav Va in och kollade på mitt sto.. och hon har fått höjd avelsindex från 109 till 110 iår.. Nån som vet varför? Lillcaksa Jamena hon...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: juvelen
·
K
Trav 3:åringen har fått hosta !! Han har varit förkyld, men inte på 2 månader. Nu när han börjar köras i lite tempo kommer hostan tillbaka...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: phoenix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka