Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag har sett/hört många antydningar om att ridträna travhästar, men funkar det verkligen att rida snabbjobb? Håller benen? Vilken...
2
Svar
36
· Visningar
5 791
Senast: fethajja
·
Trav jag har ett 8årigt sto, som är mycket sparsamt startad.. frisk, fräsch. pigg som en spigg hemma i träning. samma i värmning o...
Svar
16
· Visningar
5 075
Senast: Emmahpemma
·
Trav Har för mig att det ska finnas ngt slags vax man kan "bygga" upp trasig hov med, t.ex efter en rejält utskuren hovböld. Någon som vet...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: peace
·
V
Trav De hästar som rids i monté, lyssnar de på skänkeln elr bara på tygeln och rösten??? Svara gärna :D
Svar
10
· Visningar
1 346
Senast: Vakanjaheta
·
Trav Mitt sto ä för tillfälligt lite krassligt men hoppas hon kommer igen och att det då blir aktuellt med betäckning nästa vår. Men vad...
Svar
16
· Visningar
1 382
Senast: Snazzy_Millie
·
Trav Någon som varit med om att ha fått sin häst behandlad i tex en knäled med preparatet tildren? Och hur gick de tillväga när de...
Svar
3
· Visningar
1 596
Senast: CK
·
Trav Har en ettåring som jag börjat jobba lite smått med, och nu behöver jag er hjälp. Att leda och så är inga problem alls, inte heller att...
Svar
8
· Visningar
3 089
Senast: cili
·
N
Trav Funderar på att betäcka med denna herre, MEN! Hur stor,lång och kors har han? Letat som en tok efter mått, hittar det inte? :S Nån som...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 550
Senast: skog_maria
·
E
Trav La travet på hyllan för 1½ år sen men har nu fått hem en pålle igen jag ska försöka träna igång:D Jag tycker hon behöver bygga lite...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: dolphinsmile
·
Trav EquieTerap. var hos oss förra lördagen(kl 20 !!, han frågade sig själv om han va frisk ;)) och gick igenom min sneda flikka igen. Hon...
Svar
18
· Visningar
3 747
Senast: BitterAss
·
M
Trav Det är väl hög tid att börja fundera på vad man ska boka för hingst till sina ston. Vi har två "helamerikanskor" och jag skulle vilja ha...
Svar
15
· Visningar
1 410
Senast: missdragon
·
Trav Funderar på om jag ska sätta igång mitt sto (se stam här) för en sista tävlingssäsong 2008 eller om jag ska låta seminera henne...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: Nebraska
·
A
  • Låst
Trav Hej! Nån som vet hur man tar reda på fakta om sin travhäst?? Bakgrund? Far? mor? Finns det nåt register?
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: trav_malin
·
Trav Märkligt värre... http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=6&banID=03&infoID=21386&infoTyp=nyhet
2
Svar
35
· Visningar
4 808
Senast: Indyhope
·
Trav Kära, Bukare! Plocka fram era siartalanger, och svara på frågan: Vilken av följande hingstars avkommor, kommer att ge bäst betalt på...
Svar
15
· Visningar
1 344
Senast: via
·
S
Trav jag har ett sto med avelsindex 102. Vad jag förstår är detta inte jättedåligt, men heller inte jättebra. vad ska jag satsa på för...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 674
Senast: Aleback
·
T
Trav Är det någon som vet om de skickar transportsperma på Smasher? Står inget i annonserna eller på hemsidan. Någon som vet nåt? Är...
Svar
4
· Visningar
871
·
Trav Har en häst som går allra bäst barfota r.o i löp, men så har hon väldigt dåliga bakfötter så det funkar inte att köra barfota varje ggn...
Svar
13
· Visningar
1 276
Senast: skog_maria
·
A
Trav vad är egentligen bra och inte bra i avelsindex??... inne på travsport och på atg så skriver man ju om avelsindex på hästarna. och jag...
Svar
1
· Visningar
1 063
·
Trav antalet avkommor till honom som jag träffat kan räknas på en hand, dock har jag uppfattat många som "virriga" i huvudet. vad tycker ni...
Svar
13
· Visningar
1 831
Senast: Stairwaytoheaven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka