Thai Tanic

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare NoTrashTalk
  • Startdatum Startdatum
Sv: Thai Tanic

Ja som ulle sa så köpte vi honom på auktionen(av ALEBÄCK :D ) stallet bredvid har också en efter samma pappa ( som Olle köpte) den sägs också vara en klok fin häst.

ulle.....ja, han sköter sig exemplariskt nu :bow:

Ja som ulle sa så köpte vi honom på auktionen(av ALEBÄCK :D ) stallet bredvid har också en efter samma pappa ( som Olle köpte) den sägs också vara en klok fin häst.

ulle.....ja, han sköter sig exemplariskt nu :bow:

Den svarta heter bear viking och köptes väl utav erik berglöf?? :S så du är, dotter till han? eller hänger jag inte med överhuvud taget nu? :S

Han heter Bear Viking och köptes genom Berglöf... så långt är det rätt, men det är inte han som äger honom utan det är vi :D
Vi köpte även Heidi Kemp och Zandokan Boko och Staro da Vinci genom Erik....

(tränarna har ju oftast nåt som kallas "greencard" och man kan då köpa på faktura )

Jo=) På sidan 172 är Take chances, 174, Tap in, 176 The bad boy, 178 Tony oaks.. Det är dom på T. isåfall måste dom ha missat och skriva in honom i min 2007 bok. :confused:

Han finns bara med i hingstkatalogen från 2005. Det enda året han varit i aveln hittills...

STCs katalog heter Offentlig redovisning av Varmblodiga travhingstar årtal!

I den redovisas det som sägs/skrivs efter avelsvärderingen, sen är alla listhingstar med och det finns statistiksidor + vilka ston alla hingstar betäckte året innan, brukar ges ut februari-mars varje år, en för kallblod också.
I de här är alla avelsvärderade med som är i livet, i hingsthållarföreningens är ju bara hingstar som är uppstallade hos dess medlemmar med!

STC är ju inte gratis förstås knappt 200 inkl porto!

STCs katalog heter Offentlig redovisning av Varmblodiga travhingstar årtal!

I den redovisas det som sägs/skrivs efter avelsvärderingen, sen är alla listhingstar med och det finns statistiksidor + vilka ston alla hingstar betäckte året innan, brukar ges ut februari-mars varje år, en för kallblod också.
I de här är alla avelsvärderade med som är i livet, i hingsthållarföreningens är ju bara hingstar som är uppstallade hos dess medlemmar med!

STC är ju inte gratis förstås knappt 200 inkl porto!

Ska tillägga att icke godkända inte är med och hur de gör med det nya ännu knäppare systemet vet jag inte!

Han heter Bear Viking och köptes genom Berglöf... så långt är det rätt, men det är inte han som äger honom utan det är vi :D
Vi köpte även Heidi Kemp och Zandokan Boko och Staro da Vinci genom Erik....

(tränarna har ju oftast nåt som kallas "greencard" och man kan då köpa på faktura )

Haha jahaa:D Ja men du, då hänger ja med i svängarna:P
Hoppas jag får se han nästa år då på banan, hur går Träningen med honom? :p

Kan tillägga att TT är en väldigt trevlig häst med ett MKT gott temprament. Då han stod hos "oss" säsongen -05 var jag och min häst ute och red med en kompis som red TT ibland!

Kan tillägga att TT är en väldigt trevlig häst med ett MKT gott temprament. Då han stod hos "oss" säsongen -05 var jag och min häst ute och red med en kompis som red TT ibland!

Oj va skoj=) Det e bra, för stoet vi ska betäcka är också Väldigt snäll. =)

Vilken snygging Bear Viking är:love:
Finns det någon här på Buke som har bilder på några andra av hans avkommor, då jag är riktigt sugen på att betäcka en av våra märrar med honom i vår:d. Även info om hur bebisarna är osv

I den här annonsen finns fyra hästar efter han. Mycket nöje!

Avkommorna är dessutom väldigt trevliga och lättlärda. Det var bara nån av alla vi hade som var lite besvärlig men dom kom från mödernen där man inte kunde förvänta sig annat...

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Anna-Bella
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 046
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar