Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har ni sett repertaget om CC som finns utlagt på ATG.se? Underbart! Det är en härlig inledning på helgen att titta på det. Ni hittar...
2
Svar
37
· Visningar
10 590
Senast: Americanese
·
D
Trav Nu är läget så här.. jag har själv ingen B-licens utan det är pappa som har det. Jag har själv ingen lust att gå kursen och krångla runt...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: anhe
·
Trav Om ni fick välja två nu levande individer som föräldrar till erat nästa föl, vilka skulle ni välja då och varför skulle ni kombinera...
2
Svar
39
· Visningar
2 683
Senast: Illiana
·
S
Trav brukar ni ta växt värde på era unghästar? har tagit på min 2 åring för att hon har kännts så dålig i träning. Värdet låg på 17,4 och...
Svar
13
· Visningar
1 550
Senast: sandra569
·
Trav ok, trav världen är en helt ny värld för mig. kan INGENTING. behöver hjälp med mina frågor. vad betyder det om en häst har blivit...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: sweetpanter
·
F
Trav Less... Kommer till stallet på eftermiddagen efter en helg då det mesta inte gått min väg direkt, och vad möts man av? En böjsena...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: peak
·
Trav Ngn som haft harhas på sin travare!!?? Hur behandla ni den?Hur lång konvalecens?Prognos i framtiden?
2
Svar
21
· Visningar
9 323
Trav Ni som är duktiga på att hitta foton på hästar, om ni har lust att hjälpa mig att hitta exteriörbilder på Classic Photo så vore jag...
Svar
12
· Visningar
2 311
Trav Angående transporter av djur 071113 kl 15.14 Det har tillkommit en del bestämmelser från EU för att få transportera djur i en...
2
Svar
23
· Visningar
2 311
Senast: Mehl
·
S
Trav Jag hade tänkt beställa en hjälm från brisy, med lackering och allt. men storlekarna är lite annorlunda då det är en hjälm av märket...
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: sweetpanter
·
Trav hejsan, jag har lite frågor här igen,, många frågor nu men ja hittar verkligen ingen fakta på internet, jo kvallopp, vad gäller för att...
Svar
2
· Visningar
3 339
Senast: sara_18
·
F
Trav Har en tvååring (nybliven valack) efter Tap In, ua Express Pride. Han är mycket hanterad. Vid 1 års ålder var han på banan och inkörning...
2
Svar
22
· Visningar
2 603
Senast: Happyz
·
Trav Någon som vet var man kan köpa P-G verktyg?
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Nominous
·
D
Trav Nu har snön kommit och det är halt på vägarna. första dagen ledig idag på 5 dagar så jag tänkte jag skulle gå ut med fölis en liten...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: dolphinsmile
·
D
Trav nu när kylan börjar göra sig påmind igen börjar jag fundera lite på vilka sorts kläder som är allra bäst att ha när man kör häst i 20...
2
Svar
20
· Visningar
3 165
Senast: Sisikarlstad
·
Trav Funderar på vad för bett som kan passa unghästen. Han går nu på ett tredelat mässing, lagom tunt, men han är fortfarande lite...
Svar
3
· Visningar
1 307
Senast: Natasja
·
L
Trav jag undrar, flera hästar hos kamrater och vänner samt andra jag hört talas om hos folk jag inte känner ;) har drabbats av...
Svar
9
· Visningar
3 738
Senast: enjoyable
·
E
Trav Hejsan. Jag ska skriva om vad ett B-lopp är.. Jag tycker dock att man hittar så otroligt dålig information på internet så jag tänkte...
Svar
1
· Visningar
869
Trav Jag tror att jag har lagt den här tråden lätt, annars får den flyttas och ni skälla på mig ... :D Till saken! Jag känner ett par, som...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Tagliabue
·
Trav Herregud vilka fina hästar det var i kvalen igår! Vem är er favorit? Jag minns nog Simb Chaplin klarast idag. Trist att Beanie M.M...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024