Optimalt par?

Sv: Optimalt par?

Dessa kombinationen låter mycket trevliga!

Jag har förstått att du "Solros" har jobbat i Frankrike eller har jag fattat fel?

Nej, inte jobbat men har vänner som jobbar/jobbat där och har hälsat på en del och fått köra fina hästar. :d

En av mina vänner är där nu och hälsar på, hade fått köra en tvååring e. Love You-Ma Crown (syster till Mara och Qulitas mamma). Det var en flygmaskin...

Utan att veta så tycker jag att Varenne är stamlös på moderssidan och jag tror inte ett dugg på honom i aveln, maran vet jag heller inte.

Varenne hade två vinnare i E3-uttagningarna på Gävle i kväll! Stoet Lie Detector travade 1.13,9aM. Av sexton svenskfödda har två lyckats att vinna E3 kval i kväll, vi får se vad resten av året ger för Varennes avkommor!
Man ska ha höga krav på honom eftersom han har en hög avgift, dessutom har stona han betäckt högst snitt vad gäller bluptal enligt blodbanken 106,1.
Ska vi säga att om treåringarnas snittprissumma överstiger språng + levandefölavgift när detta året är slut, så är han godkänd som avelshingst i "våra ögon"?

Ja, jag kanske får äta upp det :D

Men med tanke på de ston han fåttt vore det ju konstigt om inte han fick nån att "gå"
bara menhammar, staro och Ås ston i 3 årskullen.

Min sambo kommer med ett förslag, Andover Hall- Passionate Glide.

Och jag kan bara instämma, Vilken dröm:p

Jag kan ingenting om avel och nämner två pållar utan att se på deras stammar osv.

Men en avkomma efter Pion och Rite on Line kanske skulle bli en sådan startkatapullt att kanonen är i mål innan dom andra ens har lämnat vingen!:D

Utan att veta så tycker jag att Varenne är stamlös på moderssidan och jag tror inte ett dugg på honom i aveln, maran vet jag heller inte.

Viking Kronos o Skogsbotösen skulle jag vilja ha en långbent hingstunge efter :D

Martha, idag lyckades i alla fall Varenneungarna vara etta och tvåa i ett stort tvååringslopp i Italien!

Vi kan väl dra igång tråden igen och och se vad vi kan få för nya optimala par eller om alla tycker som tidigare!

Kan man korsa Andover Hall och Ivory Pearl?
Om så är möjligt, så beställer jag en sådan fölunge.....:bow:
Namnet? Ja, vad sägs om Unlimited Speed? Eller Pearls Hall Over.....:p

Martha, idag lyckades i alla fall Varenneungarna vara etta och tvåa i ett stort tvååringslopp i Italien!

Vi kan väl dra igång tråden igen och och se vad vi kan få för nya optimala par eller om alla tycker som tidigare!

Jag skrev fel etta och trea ska det vara!

Jag skulle vilja ha Viking Kronos - Giant Diablo. Vette 17 om de skulle funka stamässigt, men man kan alltid drömma :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 659
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 141
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 526
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar