Derbykvalen

Sv: Derbykvalen

Kl

hade han inte vunnit CC så var jag bara glad att se denna goa häst. Men nu vann han ju:banana::bow:

ja precis!

jag tyckte nästan han såg lite loj ut innan de kom in på upploppet men det var kanske bara jag.. hade simb chaplin vunnit vet jag inte vad jag hade gjort :devil: för commander är ju bara bäst! men han lät inte simb chaplin komma en centimeter närmre!

fan vilken häst det är :love: han sprang ju bara och klippte med öronen över upploppet :love: jag fick gåshud och tårarna började rinna när han gick i mål :o (och det är inte ofta jag blir SÅ rörd över en häst, sist var väl när Going Kronos slog världsrekord på Färjestad :D )

:love: :love: :love:

eftersom att jag inte följt hästen eller så så fick jag inga tårar, men gåshud det fick jag! och hjärtklappningar! :love::rofl:

Jaaaa, stort grattis till kretsen kring Commander Crowe! :bow:
Även Simb Chaplin och Bowling Inferno förtjänar överbetyg.
Det blev ju ett riktigt kul lopp att titta på! :)

*kl*

UStrotting har ju onekligen hittat en annan tränare till Commander Crowe, som lök på laxen:

"Commander Crowe was bred and is trained by Petri Purjo, who had a jubilant weekend, as he is also the trainer of Camilla Highness, who won the Campionato Europeo on Saturday night in Italy.

Purjo was born in Finland, but has for many years been a trainer at Halmstad in Sweden. He’s still the main owner in Commander Crowe, who picked up a check of $230,000 for the victory.
"

Artikeln i sin helhet, klicka

Liknande trådar

Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 615
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar