Behöver lite tips om inkörning!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Flizan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Behöver lite tips om inkörning!

:D:D:D:D

Har tömkört idag (med medhjälpare). Han uppförde sig EXEMPLARISKT min lille guldgubbe.:love::love:

Nu är det ordnat att han ska in i träning nästa vecka för fortsatt inkörning och börja köras på ordentligt...

Får dock lite separationsångest, måste lämna min lille snuttis till den stora världen.. :crazy: , trots att jag är väldigt stolt och glad över att han över huvudtaget lever och har blivit så bra efter sin skada... Nu håller jag båda tummarna och stortårna att det går bra!

Var bara tvungen att skriva av mig lite. Är så glad över att det gick så bra i dag!:bump::bump::bump:

Sv: Behöver lite tips om inkörning!

våran Tap In avkomma blir 2år i årskiftet och hon är 144cm :p

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 200
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 502
Senast: Ceta
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 975
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka