Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Trav Hej alla avelsexperter där ute! Funderar på att köpa en kallblodsmärr efter Spikeld och Speja. Vilken hingst passar bäst att betäcka...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: fethajja
·
Trav Skulle ni tycka att det är någon större vits med att köra igång en 13årig nordismärr? Eller är det för gammalt? Hon har tidigare i...
Svar
14
· Visningar
1 293
Senast: pookie
·
K
Trav kan man klippa hästarna nu eller är det för tidigt? (bor utanför stockholm)
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: fethajja
·
D
Trav Vilken hingst tycker ni att jag ska ta till Lillcaksa nästa år? Lillcaksa e. järvsöfaks u. cavata g. ej mätt men uppskattar henne...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Raggaren
·
R
Trav Hej, jag har en varbmlods valack som är väldigt lat. När jag kör honom så kan han halt plötsligt bara kasta sig av banan, att jag rapa...
2
Svar
28
· Visningar
2 374
Senast: Montéryttare
·
Trav Någon som vet vart man kan tänkas få tag på en 17 tums slang till en speedcar? Jag behöver den givetvis på en gång... Vad jag...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Snurrfian
·
D
Trav man har ju hört mkt saker som antagligen inte är sant.. men nu vill jag höra av er hur det egentligen ligger till (ni som haft både...
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: Zandrah
·
Trav Ska nu införskaffa mig ett billigt travsele att träningsköra min shettis med. Tänkte köpa ex ett komplett travsele från Börjes. Finns...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: Jeeves
·
Trav Har fått hem en ny häst. Han är fransysk bägge fram men mest hf, slår sig på vänster knä. Jag har haft turen att ha haft hyfsat korrekta...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 551
Senast: ghost
·
S
Trav Hej kanske den ligger helt fel. Jag har ett varmblods sto som är opererad för hals problem, (struplocket). Någon som har någon...
Svar
9
· Visningar
4 532
Senast: Natasja
·
Trav Hittade denna förkortning i ett loppresultat: kubuag Vad sjutton betyder det??
2
Svar
27
· Visningar
7 892
Senast: kalas
·
Trav S-politikern Michael Hagberg har genom åren skrivit flera motioner till riksdagen om travets villkor. Här kan ni läsa den senaste...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Konie
·
M
Trav hej på er! Kan någon hjälpa mig!!! Ang travhästar som man söker på atg's hemsida: jag vill veta om man står reg som ägare på en...
Svar
1
· Visningar
1 459
Senast: nilema
·
R
Trav hej allihopa. Tänkte att någon kanske kunde svara på denna frågan. Jag hjälper till hos en tränare som har många montéhästar och börjar...
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: Reagen
·
Trav Om man leasar en häst och står som leasingtagare, får man då starta i hästägarlopp där det står i propositionen att ägaren måste vara...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: anethe
·
Trav Hur lång tid kan man beräkna det tar att träna upp en häst till tävlingskondition? ska kanske få hem ett varmblodssto på 7år som inte...
Svar
11
· Visningar
2 070
Senast: Lena
·
Trav Ponnyn jag pratar om är en russtravare, så ni vet :angel: Jag velar fram å tillbaka hur jag ska göra med Polle .. :S Jag funderar på...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Tagliabue
·
Trav Vad tycker ni om denna fighter? Som tagit fem raka segrar inom rikstoton och har klättrat snabbt upp i klasserna. Jag personligen...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: LadySara
·
Trav Tror mitt förra inlägg blev borttaget.. kan de ha berott på att ja frågade vad den kunde vara värd??? Hade ni velat ha ett sto som...
2
Svar
38
· Visningar
2 201
Senast: tinafinis
·
G
Trav Tar upp en ny tråd med anledning av diskussionen i tråden "Startförbud". Är det inte märkligt hur STC hanterar träningslistorna? -...
2
Svar
20
· Visningar
2 754
Senast: CK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar