Förkortning i resultat

Sv: Förkortning i resultat

vad betyder r1? står på en häst som vann ett lopp.. betyder det rapporterad?

Jo, man blir inte diskad för att man blir rapporterad.

Men har man två rapporteringar i raden krävs friskintyg för att få starta igen.

*kl*

http://www.travsport.se/sresultat?kommando=tevlingsdagVisa&tevdagId=482721&loppId=625439
Hästen längs ner har fått kubag.

Fast här fattas det ett u, men hästen här vad jag kan minnas bröt benet under loppet och avlivades. Jorma Kontio körde och när hästen slog ihop körde han utanför bangränsen. Alltså så är de nog Kört utanför bangränsen samt att hästen galopperade och utgick.
Eller så KAN de ha nått med att de skedde en olyckshändelse under loppet, men loppet kunde inte avbrytas...

kört utanför bangränsen autostart galopp.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Jag ska ge mig på att odla kapris. Fröna ska stratifieras innan sådd. Men hur sjutton ska man göra egentligen? Jag hittar lika många...
2
Svar
30
· Visningar
731
Senast: Krålus
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2