Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Jag har nyligen fått hem en 3 årig valack som har gått premie. Hästen är stor och rejäl men väldigt muskelfattig bak.. Hur hade ni lagt...
Svar
5
· Visningar
3 012
M
Trav Har nån koll på vart han står nu?
Svar
14
· Visningar
1 680
Trav Här kan du lyssna på följande radioprogram som sändes tidigare idag (går även i repris i P1 på lördag kl 19.30). Vetenskapsradion...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Pazuzu
·
J
Trav Någon som vet om det finns en sko som är ett mellanting mellan de skor som oftast används för tävling och de "klumpskor" som används...
Svar
15
· Visningar
2 007
Senast: Jeeves
·
Trav Nog har man hört att det på den gamla goda tiden fifflades med spåren (bl.a. av en tränare som samtliga fyra gånger han deltagit i...
Svar
6
· Visningar
1 066
E
Trav Travintresserad 13-åring som vill börja med sporten - trav. Vad finns det för möjligheter? Vad innebär ponny/travlicens? Närmaste...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Emmi_Power
·
  • Låst
Trav Ser på nyheterna nu på morgonen att en idiot hoppat in på banan och försökt stoppa en skenande häst. Hästen och kusken klarar sig utan...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: ameo
·
Trav Det är ju som alltid intressant läsning. Extra kul att antalet betäckta ston ökade med runt 250st Adams Hall 150 :Inte förvånande...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: martha
·
Trav Är det någon som vet vad han hittills har lämnat? Såg honom för några år sedan i Frankrike, och gillade honom skarpt! Enligt blodbanken...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Natasja
·
Trav Vad har ni för erfarenhet av det?
2 3
Svar
54
· Visningar
10 085
Senast: oki
·
D
Trav Jag ska lacka min gamla hjälm i mina tävlingsfärger, det får bli en present tills jag har klarat körkortet :). Jag vet typ hur den ska...
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: m0rphene
·
T
Trav hur långt,hur ofta,hur fort tränar ni era 2-åringar? ligger lite efter med min å vill kolla var vi stå. mvh Tail
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 501
Senast: Flizan
·
Trav Tänkte på en grej häromdagen:smirk: Låt oss säga att man gnider hästen med DSMO el. ngt som det är karens på och lägger på bandage...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: peace
·
Trav har danskarna nån sida som man kan kolla tränarnas träningslista och så motsvarande vår svenska???
Svar
7
· Visningar
1 289
R
Trav Jag vill ha lite råd. Jag ska köpa en ny sele till min häst. Jag nöjeskör max 1 gång/v, rider mest. Ska jag satsa på en komplett...
Svar
9
· Visningar
1 982
Senast: mizz
·
Trav Är det någon som har erfarenhet av den där s.k. tuppkamspastan som man kan ge hästen i munnen? Conquer heter den visst. Är den bra?
2
Svar
33
· Visningar
4 569
Trav Har jag fel för mig? Blir man inte distanserad om man kommer i mål tio sek. efter vinnaren???? Eller det gäller inte tvååringar?
Svar
2
· Visningar
1 491
Senast: tinafinis
·
S
Trav Är det några som var med på ridtravarlägret i Norrköping förra helgen??? Vad tyckte Ni??? Jag har nästan bara bilder o filmer på när min...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: SarahOlofsson
·
Trav Så här någon timme innan derbyt är jag totalt imponerad av två helt andra hästar som gjort mycket fina prestationer denna helg! Korvet...
Svar
12
· Visningar
1 368
Senast: Zandrah
·
Trav ja, vart kan man se travet live??????
Svar
3
· Visningar
974
Senast: *nuthella*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka