2-åringar

Sv: 2-åringar

Vad roligt att det gått bra! Ibland blir man mörkrädd hur de kan se ut som "nykläckta"... Min Tap In-are var helt skev i ena hasen, men det rättade sig... fast veterinären i mig fick lite hicka...:eek:

Längtar efter att kunna visa de vidriga sår-bilderna på min 2-åring, tillsammans med en selad bild inför ett lopp. men det lär dröja ett tag till! ;) Nu är han dock satt för vagn igen, och uppför sig bra! Nu gäller det bara att han ska lära sig att springa också...:crazy:

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 675
Hästvård Har en vän vars åring har fått en illa infektion i hoven, sticksår, främmande objekt kvar, hovbenet påverkat. Svarar svagt positivt på...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Mirtai
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 828
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
416
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka