M
misscocacola
Sv: going kronos!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg mig då vad Takter skulle ha kunnat göra annorlunda i går?
Är det inte dags för ludde att få böter eller avstängning för "olämpligt uppförande"?
Alla kan väl få otur när en annan häst får ett bättre lopp, men inte slänger dom spön hur som helst för det!
Möjligt. Men på tings- och hovrätt bet inte snorungsfasonerna i vart fall.
Jag tycker han är rolig, jag. Det kanske inte är så himla bra alla gånger att fara ut så där som han gör om allt möjligt, men det är ju hans personlighet. Jag tror nog att han lider av det mest själv. Och så himla lindrigt kommer han väl inte undan? Jag tycker han får böter i parti och minut och är i luven på domare och andra.
Nej, Lutfi for President!
Möjligt. Men på tings- och hovrätt bet inte snorungsfasonerna i vart fall.
Jag tycker han är rolig, jag. Det kanske inte är så himla bra alla gånger att fara ut så där som han gör om allt möjligt, men det är ju hans personlighet. Jag tror nog att han lider av det mest själv. Och så himla lindrigt kommer han väl inte undan? Jag tycker han får böter i parti och minut och är i luven på domare och andra.
Nej, Lutfi for President!
T
Vad är det som är roligt med att kasta spöet rakt vid målgång trots att andra ekipage finns runtomkring?
Nej, jag ifrågasätter det inte.
Det vet jag att du inte gör, det var mera ett konstaterande...
Är detta en personlig hetskampanj mot Lutfi?
Väx upp.