adrian chip till hambot

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
Sv: adrian chip till hambot

ja vad skoj för hela kretsen.
den där donato verkar vara en värsting.
tror ni han kommer över? till elitloppet tex?`

kl

Tveklost vann basta hasten! Dock var vel Pampered Princess inte som best, lite ursektad av att Tetrick brukade henne redan i sista kurvan. Why? Donato vart dock historisk som den forste att ta Peter Haughton & Hambo. Credit! :bow:

Oaks....Possess the Magic brukades alldeles for tufft i nledningsvis vilket borgade for en skrall i Danea da Pippiwhitestockngs felade som klar.

Nat Ray... svenskarna var oerhort bleka. Orjan var veldigt besviken pa sig sjelv, da han vet att Jaded inte fungerar i ryggar. Samtidigt sa er det veldigt tufft att ga en hel kurva utan rygg sa kanske hade han trottnat anda? Hursomhelst, har man rest sa langt sa vill man ju anda fa chansen?

Besviklesen? Utan tvekan Snow White i Annabelle, har sellan sett nagan so overlagsen bara skita i att trava.....:crazy:

Finalen av Yonkers Trot, andra benet i Triple Crown, ikväll! :banana:
Adrian Chip från spår fem bakom bilen, i sulkyn sitter medelpads svar på Fredrik Reinfeldt, Robert Bergh! :bow:
Se loppet direkt vid 21.00 tiden direkt på www.dayatthetrack.com.

Uppesittarkväll med bukefalister? :bump:

Men det går ju inte för då är ju diskuskvalet!!:eek:

Lines, jag känner inte igen dig med din nya avatar! Såg inte att bossen va med utan att det var en nerdekad poet lr nåt:D

03..då springer ju en annan svensk med ju!

Så det är inte bara Adrian och Musse som ska slå hastighetsrekord inatt..

Robert Bergh valde fjärde invändigt isf för andra ytter och rygg på Quite Easy. Därifrån fick hästen inte chansen förrän det var för sent och slutade trea. Mycket märklig styrning, möjligen kändes Adrian inte bra?

Vann gjorde Green Day (e. Enjoy Lavec) och Cat Manzi.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Nova123
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 418
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar