adrian chip till hambot

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
Sv: adrian chip till hambot

Nu har jag fått Bergarns körtaktik i Yonkers Trot förklarad för mig av en i ämnet insatt person. :)
Adrian Chip ska ju starta i World Trotting Derby på lördag, och de ville inte bruka honom fullt ut. Detta eftersom man där hoppas att han tack vare Donato Hanovers världsrekordförsök och attack mot 1:50 (1.08.4) ska kunna lifta med till en topptid. En tid som man sedan kan använda som säljargument då Adrian väl blir avelshingst. I Sverige räknas ju även hängtider som rekord.

Det blir spännande på lördag! :banana:

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Nova123
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 418
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar