adrian chip till hambot

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
Sv: adrian chip till hambot

en häst som lyckas komma till hamboutagningen och vinner tycker jag inte mn bhvöer vara orolig att ha inte bllivit synad på svensk mark ;)

sen att han kanske inte vinner är ju n annan femma. hur många kommer dit ens? ;)

Vi håller alla tummar vi har för Adrian :bump:

Delägare är ju även Stall Blågul, som har en drös hästar inackorderade hos oss.

Ahhh...vad spännande:d

AM

Men vännen, kolla hela bilden. ;) Vad jag förstår så är det Bergharn först i vita kläder med häst nr 6. Eller har jag fel?
Hehe. nu får ni då ta o ursäkta mig. Ja måste varit väldigt trött. Jag ttittade mbara på det som kom fram på bilden, jag skrolla alltså inte till höger..... *trögboll*

Äh, håll tömmarna åt dom istället ! ;)

Go Adrian Chip och Bergharn ! :banana::bump::bow:

Jag tänker sitta här hemma i Sundsvall och hejja på ! ;):bow:

Måste tillägga en sak, men jag måste vara redigt dum i huvet .. jag kan inte se loppet på hemsidan ? :mad::confused:

Hahaha, jag kunde ju vara farsa åt dem...;)
Sedan har jag svårt att tänka mig Gunnel Fredriksson som svårmor...:eek:

men hallå du är travgubbe du SKA gilla lammkött. hahah svårmor. jadu d skulle nog få det SVÅRT OCH HÅRT ;)

en häst som lyckas komma till hamboutagningen och vinner tycker jag inte mn bhvöer vara orolig att ha inte bllivit synad på svensk mark ;)

sen att han kanske inte vinner är ju n annan femma. hur många kommer dit ens? ;)

Vad krävs för att få vara med i kvalet förutom att ägaren betalar?

Det var ju naturligtvis jätteduktig gjort att vinna inatt. Hoppas det går bra i finalen.

men hallå du är travgubbe du SKA gilla lammkött. hahah svårmor. jadu d skulle nog få det SVÅRT OCH HÅRT ;)

Haha...vilken tur att man är valack då! :p
Hoppas att du hittar en finnig och likblek ryss med röda strumpor nere vid estländska gränsen....:p

Snazzy!! vart har du vart? du har ju inte vart här på evigheter ju ;)

vadå norsk seger? han är väl tränad av stig h väl?

Snazzy!! vart har du vart? du har ju inte vart här på evigheter ju ;)

vadå norsk seger? han är väl tränad av stig h väl?

Hei hei!

Jeg har gjemt meg under en sten :p
Neida, har bare vært mye mye jobbing, og nå i det siste har jeg vært på ferie (semester).

Selv da? Har du gissat fel på noen hester i det siste? Hehe ;)

Noen som vet hvordan det gikk med Primary Ås?
Atle eier også 10% av Donato hanover.

Senast ändrad av en moderator:

Æsj, ser nå at Primary ikke var i slag og fikk en 4. :(

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Nova123
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 418
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar