Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Trav Okej nån som kan ge exakt svar på och vad som gäller i P21-lopp då menar jag hur det räknas med starer å så- hm:confused: okej så här...
Svar
3
· Visningar
7 613
Senast: ghost
·
D
Trav Tycker vi kan göra en sån tråd här också med travföl. kopiera listan nedan och lägg till erat blivande föl. Nästa person kopierar...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
11 568
Senast: Romane
·
Trav Vilken i denna stam har "gjort" denna häst svanslös...
Svar
11
· Visningar
1 407
Senast: martha
·
D
Trav Finns det någon som har tips på var det går att få tag i lätta & bra travhjälmar (med lackerbart ytterhölje). De flesta jag hittat är...
Svar
8
· Visningar
3 581
Senast: trav_malin
·
F
Trav Hoppas jag lagt denna rätt nu.. Jag har fått en gammal rockard som är byggd på en saab-axel, men skacklarna tycker jag ser på tok för...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: FridaJ
·
M
Trav Tjänsten där man kan se karenstiderna för olika preparat fungerar inte på travsport.se just nu. Någon kanske har ett propphäfte och kan...
Svar
2
· Visningar
2 234
Senast: ameo
·
F
Trav Var får man tag i dessa betten i göteborg eller i närheten? Får man inte ha en sån här tråd kan moderatorena ta bort den.:)
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Fjanton
·
Trav Hur tusan får ni skruvarna att sitta kvar? Dom skruvar upp sig själva trots att man dragit åt dom det man kan! Kollar dom regelbundet...
2
Svar
20
· Visningar
1 766
Senast: juvelen
·
Trav Var och körde avelsmärren för motions skull i Fredags. Hon lullade på så lugnt och fint. Sedan vänder jag vid hundklubben och möter en...
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: oki
·
Trav Det är så jobbigt med alla speltokiga som kan älta flera timmar om dagen vad som ska spelas och som jämt har någon historia om hur...
2
Svar
25
· Visningar
2 278
Trav Inte mycket till lopp så det blir väl en duell mellan dom! Men vem vinner tros... Så skoj att dom ska komma "hit"!!!! Hoppas nu...
Svar
14
· Visningar
1 339
Senast: tinafinis
·
Trav Är det någon som vet om Moni Maker har några fler avkommor än Touch of Moni (e. Valley Victory)? Maggan
Svar
4
· Visningar
1 492
Senast: cämela
·
Trav Finns det enfärgade förbyglar som är dubbelsydda? Jag kollade på travshoppen hemma men där var alla enfärgade enkla och jag gillar...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: ghost
·
Trav Förklara för mig var de e tack! ibland på imoporterade hästar står det att dom har tvångsprissumma på ex 100000 eller nåt.. VAD?
Svar
18
· Visningar
6 572
Senast: tinafinis
·
Trav Jag har funderat ett tag innan jag skrev den här tråden,känns som lite risk för halshuggning eller nåt :angel:. Men är man desperat så...
2
Svar
37
· Visningar
2 662
Senast: Nebraska
·
S
Trav Hej funderar på att göra egna skydd till sulkyn på nåt sätt, nån som har gjort de? eller har någon idé ? Vill gärna se bilder om ni har...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: lillsyrran
·
B
Trav Någon som vet något om den här hästen? :confused: Väldigt intressant stammad på moderssidan, bra intjänat och fina rekord..HINGST...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: Indyhope
·
A
Trav Hej alla användare! Jag har köpt en travhäst med min kompis. Han har eget företag och därför så har han ju FA-skattsedel! Han kan...
Svar
15
· Visningar
2 501
Senast: Natasja
·
Trav i resultatlistan: d vändg
Svar
8
· Visningar
978
Senast: Ballerina
·
M
Trav En gång såg jag på en film på en hemsida som var jätte hemskt.Det var ett travlopp och så några minuter efter dom startade så hände...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: Min_tinka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka