Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav Har ett sto som är nästan klart för kval. Men hon brunstar hela tiden. Snabbjobben uteblir, eftersom hon inte tar i nog. Hon bara lullar...
Svar
11
· Visningar
1 652
Senast: skogersson
·
S
Trav Grattis Kurt Wijkström. Han ble den heldige eier av hingsten på torsdagsauksjonen. Og stammen da?? Nei, det var ikke noe videre -...
2
Svar
32
· Visningar
3 763
Senast: BitterAss
·
Trav Kanske en dum fråga, men det har aldrig varit aktuellt förrän nu :smirk: Får man uppfödarpremien bara för riktiga lopp, eller får man...
Svar
7
· Visningar
1 389
Senast: Gimmie
·
Trav Nu efter att både elitloppet och Hugo Åbergs vunnits av fransmänn man inte ens hört talas om(och ännu mindre kan uttala namnet på) så...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: cisssi
·
K
Trav Dottern, 10 år, vill nu börja köra själv så ett Russ står på önskelistan till nästa år. Givetvis blir det kurser för hennes del, men vad...
Svar
6
· Visningar
1 571
Senast: ameo
·
V
Trav Skulle vilja veta lite om Lucky po avkommorna.Han var ju så fin själv men jag har aldrig sett eller hört ngt om avkommorna.:confused:
Svar
2
· Visningar
1 569
Senast: vattumannen
·
S
Trav Hambletonian Stakes 2007 Från Snazzy [ syrre @ hotmail.com ] Datum 2007-08-01 1. Don't Blink Twice Halvbror till Blur 1.11.6a...
Svar
18
· Visningar
1 862
Senast: solros
·
Trav Vi brukar så länge som det går träna våra unghästar barfota. Och under den här tiden så verkar vi inte dem alls. Jag brukar läsa en del...
Svar
8
· Visningar
1 004
Senast: Carolrita
·
Trav Har funderat ett tag över vilken som är den dyraste avelshingsten i världen. Är det Muscles Yankee eller?
Svar
11
· Visningar
1 864
Senast: tinafinis
·
I
Trav Jag undrar vad ni tycker om en sådan, är det värt att göra ett försök med? Letar häst och har hittat ett så snyggt 5-årssto med rätt...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: gulan
·
L
Trav Hej :) tänkte fråga er, om här finns några som jobbar hos professionella travtränare. hur är det med semester och jobb med helgerna...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: misscocacola
·
T
Trav Hejsan! Är det någon som vet var man kan köpa montésadlar som är "lätta" som kan passa B-ponnyer? Jag är i stort behov av en just...
Svar
5
· Visningar
1 338
Senast: klasselover
·
F
Trav Funkar det? De här gula, i maskin, 40 grader?
Svar
1
· Visningar
744
Senast: oki
·
Trav Jag är just nu på jakt efter en montèsadel. Jag vill ha en lätt sadel (ha ringa som helst problem med att få upp vikten, snarare tvärt...
Svar
7
· Visningar
3 785
Senast: klasselover
·
F
Trav Satt och tittade på lite anmälningslistor på travsport.se nu. En häst är anmäld till ett vanligt lopp, ett autolopp, med spårförbehåll...
Svar
10
· Visningar
1 652
Senast: Fnobby
·
J
Trav Någon som ska visa sin 1 eller 2 åring i år? Var? När man visar, vilket huvudlag bör man ha? Om hästen har tjock man på båda...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Cismon
·
Trav Jag har ju en häst med en historia lång som världshistorien som många vet vid det här laget. Och nu vet jag inte riktigt hur jag ska...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 367
Senast: ghost
·
Trav I leder alltså.Och varför,vad är eran teori? Själv har jag sällan behandlat någon häst,och har därför inte så mycket erfarenhet.Men jag...
Svar
11
· Visningar
1 294
Senast: Zandrah
·
M
Trav Jag tycker att det är synd att nästan alla travare säljs för slaktpriser !!!:cry: Så borde det inte vara... Har en vän som har en...
Svar
13
· Visningar
1 809
Senast: ginnies
·
Trav De är så sega på Hästvård, så jag provar här istället. Det brukar vara mer fart här på Trav. Är det någon som har varit med om att...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 688
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar