Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav En ponny jag vet av ... får skavsår väldigt lätt av gjorden. Ponnyn ifråga är en liten shettis .. så det är inte lätt att hitta passande...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Rigolette
·
Trav Igår på Luddes auktion var de tre dyraste efter Varenne, det var också hans enda avkommor på auktionen. De gick för 830', 650' och 640'...
Svar
6
· Visningar
1 155
Senast: PiperGarden
·
Trav Var hittar man pistolhakar passande till uppchecken??? Jag har ju mängder av gamla bakstycken som borde modifieras och den haken jag...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Natasja
·
Trav Om en skakelögla går i sönder, var kan man köpa nya och vad kostar nya ? En vän till mig har öglan gått i sönder :smirk: Mvh...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Natasja
·
D
Trav Hur gör ni som inte har make el. familj som hjälper till med hästarna? Gör ni allt själv eller har ni vänner med er om det behövs? Det...
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: missdragon
·
G
Trav Jag har ett litet problem med min ena travare som har små miniben. Vanliga gamascher blir för långa på honom och går upp och långt över...
Svar
19
· Visningar
2 863
Senast: cämela
·
T
Trav När Man åker till åland och startar hästar vad finns det för regler då? Vi hade tänkt att åka Men har aldrig gjort det förut :)...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 390
Senast: jari
·
Trav Hur gör ni med hästar som vägrar dricka vatten när de inte är på hemmaplan? Jag tänker då på när man åker iväg och startar och hästen...
Svar
17
· Visningar
1 405
Senast: trotterhorse
·
M
Trav Var får man tag på sådana där band som man har och flätar i manen när hästarna startar. Band i olika färger alltså (t ex blå och gul)...
Svar
15
· Visningar
2 422
Senast: missdragon
·
J
Trav :)jag tycker om right on line i varmblodsaveln och järvsäfaks och steinlager i kallblodsaveln.vad tycker ni om för hingstar?
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: BitterAss
·
B
Trav Jag ska börja en monté och körkurs till hösten men jag vill gärna veta lite mer så jag kan lite iaf när jag kommer dit! Nån som kan...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: bea93
·
Trav Hur går man tillväga om man ska flytta och behöver göra detsamma med tränarlicensen? Ska man kontakta nya hemmabanans eller den gamlas...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Riley
·
S
Trav Kan nån berätta lite om Frisky Frazer, inte när han föddes, dog, meriter osv, för de vet jag, Utan mer om hur avkommorna blir...
Svar
9
· Visningar
1 276
Senast: misscocacola
·
K
Trav Vår Boreliadam (aka Galoppören...) har nu puls innan träning på 44 direkt efter avslut låg den på 68 efter 5 på 60 efter 10 på 58...
Svar
7
· Visningar
1 576
Senast: ghost
·
Trav Vad har era travare för vilopuls? Ni som köpt den nya pulsmätaren har ju guldläge att kolla upp det! Min fyraåring har 29-30...
Svar
13
· Visningar
1 867
Senast: Konie
·
Trav Min häst har fått en liten reaktion i övre gaffelbandet. Har varit på stötvågsterapi med henne. Är det ngn som har fått bra resultat...
2
Svar
25
· Visningar
4 819
Senast: Fnobby
·
D
Trav Som ni kanske vet så har jag ett kallblodsföl hemma i hagen.. Sitter ute där så ofta jag kan och försöker skapa lite förtroende oss...
Svar
14
· Visningar
1 166
Senast: trav
·
G
Trav Vad ligger ett ett önskvärt avelsindex på? Är 109 0,72 bra, medel eller dåligt? Vad är det som avgör ett bra avelsindex? Så som...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Gnistra
·
Trav Är inte så bra på sånt här, så jag söker hjälp hos er mer erfarna travbukare ;) Pållen verkar inte helt nöjd med bettet. Så fort man...
2
Svar
20
· Visningar
1 736
Senast: _Runaway_
·
Trav i vilken ordning är färgerna för de olika loppen? glömde givetvis programmen hemma hos mamma då jag tänkte identifiera en del hästar...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Netted
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka