• Trav
  • Trådstartare Trådstartare tizzla
  • Startdatum Startdatum
Sv: Åland .

Jaha, hemma igen!:cool: Haft en bra resa mkt trevligt var det, reste tillsammans med en kompis som jag alltid har mkt trevligt med.

Elsa Britta gjorde ett bra lopp sprang hela vägen och höll full fart över mål men räckte bara till en 4:e plats tror de var 4 st på samma tid..Jag är mkt nöjd med hennes insats:bow:
Ägarna till henne var mycket nöjda, så hon blir kvar hos mig över sommaren tills Hovskolan börjar! *bläddrar febrilt i proppen:angel:

grattis grattis!!!!:bow:
jag ha ju inte haft tillgång till dator,så hade 0 koll!!!
ni måste komma och slita i mig så vi kan säga hej!!!!nästa gång!!!

(skaffa dator i fredags och bredband idag, så nu!!!!!:D )

Tackar.
Och vart går man för att rycka i dig då?:confused:
Ska aldeles säkert dit igen!

pröva roalds utselningsplatser, el förhoppningsvis mina egna nästa g!!! blont/mellenblont hår,lite förvirrad och stressad, så känner du igen mig!!:)
btw tror jag att jag pratade m din sambo(?) i tel vid anm!!! elsa britta är ett häst namn man inte glömmer!!! går ju att stava till och allt :bow: :bow: thanks för det!!!!!

det var ägarens sambo.
föv så går hon hem igen pga oenigheter om leasingkontraktet:(
Så jag kommer väl med Black Runner iaf! (Rätt lättstavat det med:angel: )

neej va trist då...:(

jo tror jag ska klara black runner ;) värre är det med konstiga typ italienska namn + att det är ngn finsk talande som knappt kan uttala det själv :crazy:

ja liite. Men tycker det blir bäst så, orkar inte tjafsa och vänta!

Då drar jag till med en finskbrytning= Lack rånner prop?

neeej neeej va snälla nu :eek: och bokstavera snällt så annika kan skriva rätt!!!!!!! annars får jag skäll :cry: :p nä såå illa e d väl inte riktigt :angel:

Väcker liv i Ålandstråden!
Hur ser "kvaliteten" ut på era 4-åringar?
Funderar på att komma över med "Nyhästen" till den 17:e... Hon gick 17,1 nyss på ett bra sätt och utan på ngt vis vara "bottnad". Fick ett kanonlopp mestadels invändigt.

Liknande trådar

Fritid Vi tänker oss kanske till Åland i slutet av augusti :). Ingen av oss har varit där, så vi tar tacksamt emot alla tips! Vad gör man, vad...
Svar
0
· Visningar
233
Skola & Jobb Jag har tänkt åka buss så mycket som möjligt till universitetet för att slippa krångla med parkering. Men hur är smidigast att åka...
Svar
4
· Visningar
400
Senast: MiaMia
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Ramona
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka