Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har jag fattat det rätt nu!?:cool: För häst som inte ska starta inom streckspel utan i ett "vanligt" lopp (i detta fall lopp 10 som...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Salandge
·
G
Trav Kan finadyne hjälpa att läka ut om hästen har lindriga känningar i ett bakknä eller är jag ute och cyklar igen? Hästen i fråga står...
Svar
1
· Visningar
723
Trav Vad är bäst, att ha både ett smidesstäd och en sådan där smidig liten skostol med hjul som man inte kan smida på eller att ha bara en...
Svar
7
· Visningar
1 460
G
Trav Nu har jag funderat. Vilka fördelar/nackdelar finns det med att köra premie tidigt eller sent in på året?
Svar
6
· Visningar
850
Senast: Gnistra
·
Trav Jag ska ha ett varmblod på foder nu (som aldrig blivit startad, han galopperar hellre än travar..) och min stallägare frågade om och var...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: tinafinis
·
Trav min nya häst som jag fick hem för två helger sen ha haft en lungblödning när hon gick på travet , hon fick den när dom körde snabbt med...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: linafina
·
Trav VAd skulle ni betäcka en stycken Gåvanfrånovan med?? Har länkat hennes stam i namnet. Om vi sätter priset på ca 40.000 och krav på...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 458
Senast: Nafayette
·
J
Trav Hejsan! Jag har ett sto som har en väldigt känslig hud. Hon är "skorvig" på lite olika ställen, och får skav jätte lätt av selen. Hon...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Lime72
·
Trav ...till mig :angel: för idag vann jag ett bygdetravslopp - monté :D:banana:
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: Ballerina
·
Trav Vad betyder det, jag hörde det när jag tittade på tv nu ikväll och de nämnde ombyggnad av skelleftebanan......
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: nevin
·
D
Trav Läste borrelia tråden och blev lite orolig. Våran varmblodiga travare går för tillfället på bete eftersom han betet sig väldigt konstigt...
Svar
7
· Visningar
744
·
Trav Jag är även nyfiken på det är för märke på en av mina selar! Försökte ta en bild men det blev inte bra. Kanske kan förklara. Under...
Svar
9
· Visningar
1 009
·
Trav Vad har ni för erfarenhet olika sorters bukjordar? Är gummi eller läder bäst? Hållbarast antar jag läder är.. Min i gummi håller på...
Svar
12
· Visningar
1 165
·
Trav Vad menar man med att hästen är fransk i gången?
Svar
5
· Visningar
2 114
·
S
Trav Vet någon när han ska starta, sitter verkligen och lusläser tidningen för att se när han ska göra sin nästa start men hittar aldrig nåt...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: ghost
·
Trav Jag har för mig att man kan hitta propositioner till norska lopp på nätet. Har varit inne på travsport.no men inte hittat något där...
Svar
2
· Visningar
4 432
Senast: Salandge
·
Trav Hådéns har stängt butiken på Solvalla och jag undrar var jag nu ska kunna köpa PG-skor till mina hästar? Jag kan inte köpa dem genom min...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Berin
·
J
Trav Hej jag undrar om nån vet någon länk till typ en hemsida där man kan söka på kallblod i norge:confused:
Svar
2
· Visningar
884
Senast: WizardrY
·
Trav Finns det någon här som säkert vet om det krävs att häst skall vara kvalad (8-mån regeln) för att starta i bygdetrav? KAn inte hita...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: Zandrah
·
Trav Någon här som känner till något om denna hingst? Har visst fått fyra föl här förra året. Blir hans avkommor reggade så de får starta...
Svar
4
· Visningar
1 162
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka