Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav Får ni ont i ryggen då ni rider? Alltså då ni står upp? :D
Svar
17
· Visningar
1 334
Senast: Fnobby
·
Trav Var med kompisen idag när hon tränade sin häst på banan. Hade fått dagen till ära att klocka henne. Sagt och gjort, tog tiden på henne...
Svar
3
· Visningar
2 057
Senast: tinafinis
·
Trav Hejsan, har letat efter tråd men inte hittat?? fick iaf korsis på min startande 6 åriga valack igår efter lätt motionsjobb(skulle...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 747
K
Trav har nyligen köpt ett 4-årigt kallblod. han har gjort två provlopp som 2-åring men ägaren säger att han blev "sprängd" och valde att...
Svar
10
· Visningar
3 963
Senast: Konie
·
Trav ... vad är det som styr den? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 089
E
Trav Hej alla! Är ny här och även relativt ny på trav, skulle därför behöva lite råd från er experter! ;) Har börjat sköta ett 4-årigt...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: _eeky_
·
S
Trav Någon som vet när programmet kommer ut? eller kan man bara ta det på platsen?. Någon som har varit där, och isånnafall tyckte ni det...
Svar
3
· Visningar
1 398
Senast: appendix
·
Trav Apropå att ha travhäst och hästvård..finns det någon mer bukefalist som hamnat i samma sits som jag:confused: Flyttade för några år...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 685
Senast: ÄvenTyra
·
B
Trav Hejsan Tänkte avla med min Varmblodiga travare om ngt år ca 2 kanske bror lite på. och då så gick jag in på atg och kollade vad...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: brosen
·
B
Trav Jag har länge tyckt att det är något sjukt över det svenska bestraffningssystemet. Att brott lönar sig helt enkelt. Igår tex, i...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: kotten
·
I
Trav Jag funderar på att läsa travhipologen på Wången när jag om två år slutar gymnasiet.. skulle vilja vet om de var svårt att bli antagen...
2
Svar
26
· Visningar
3 227
Trav Vet ett par hästar (ur samma släkte) som har galoppstam i sig längre bak i tiden typ tidigt 80 tal. Hur fick man dessa registrerade i...
Svar
12
· Visningar
1 376
Senast: tinafinis
·
K
Trav Medicinerade ni dem? Har fått (trolig) diagnos på att vår 4 åring har HAFT Borelia. :eek: Ska vila i 3 veckor till (har stått sedan...
2
Svar
28
· Visningar
2 529
Senast: solros
·
D
Trav Hur illa är det egentligen att ha en häst som är bockbent? Mitt föl är bockbent..rätt mkt tyvärr.. har gått och beklagat mig över det...
Svar
10
· Visningar
5 559
Senast: Nafayette
·
Trav Alltså nu är jag less på infektionsh*lvetet. Snälla ni, hjälp mig att komma ur träsket... Inga yttre symtom som hosta, snuva, temp...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: oki
·
Trav Här kommer årets fölpresentationstråd, där vi visar våra travarföl när de äntligen tittat ut! :D Lägg gärna ut foton på fölen, men...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 411
Senast: Bork
·
Trav Såg en häst som kvalade för ett tag sedan. Jag förstår inte hur den blev godkänd när den fick "hälta, 6dgr + friskintyg" utan att bli...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: juvelen
·
Trav Nu är hon "inreggad" min lilla Coup de Grace ...Nu är det bara att hålla tummarna för att resten kommer att gå bra med fejden mellan mig...
Svar
12
· Visningar
974
Senast: solros
·
T
Trav Hej. Jag är intresserad av att börja tävla i Montè, men det är några saker jag skulle vilja veta mer om. Ni som rider Montè, kan inte...
Svar
19
· Visningar
1 651
Senast: Skaune
·
Trav En kompis häst fick efter ett kval rapportering, han klarade inte kvalet, sprang pyttelite för sakta. Ja ja det är inget att diskutera...
Svar
16
· Visningar
1 670
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka