Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag har möjlighet att bygga en rakbana. Jag undrar vilken storlek på grus som är lämplig att ha? Finns de nån speciell grus som är...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: tuddeomudde
·
Trav Vad har ni för erfarenheter av att snedbalansera hästar? Jag fick tipset att sätta en 8 mm sula på vänster fram på en av mina hästar...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 706
Senast: ghost
·
M
Trav vi funderar på att betäcka vårt varmblod med nån hingst m franskt inslag... Någon som har nån avkomma efter: Fill V Home alone...
2
Svar
22
· Visningar
2 245
Senast: Snazzy_Millie
·
G
Trav hjälpt! Behöver få veta vart jag köper vita grejer till mitt 3 års sto samt 2 års hingsten som ska tävla i vitt! underlägg och förbygel...
2
Svar
26
· Visningar
2 261
Senast: nilema
·
Trav Surfade runt lite för att leta bilder på ridtravare, och kom över en bild på denna hingst...
Svar
17
· Visningar
1 587
Senast: Zuzzi
·
C
Trav Eller, ja som rubriken säger....Lite klumpigt skrivet, men jag tror att det duger! Vilken månad skickar ni iväg era travstona för...
Svar
19
· Visningar
3 407
Senast: Nebraska
·
Trav Jag har ingen att jämföra med så jag skulle vilja veta vad era 2-åringar har i puls efter jobb. Min tvååring som är sent tagen,när jag...
Svar
16
· Visningar
1 812
Senast: kalas
·
Trav Frågar er här på travet.. Vänner till mig har en travarvalack som blir för hög i puls under träning. Ca 90-100 efter ett lätt...
Svar
10
· Visningar
2 797
Senast: Tussilago
·
Trav Är det någon som sett någon av "Jaggens" svenska tvååringar? Är det positiva eller negativa toner om dem? Såg att han har ganska många...
Svar
16
· Visningar
1 380
Senast: PiperGarden
·
  • Låst
Trav Nej, nu måste jag gnälla lite faktiskt. :devil: Varför är det en ny indelning på trav? Usch, gillar inte alls det nya upplägget. Var...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: ameo
·
Trav Är det någo som testat den här??? Som pulstok är man ju "lite" sugen :angel: men om den är skit är det ju en dålig investering för den...
Svar
7
· Visningar
1 251
·
T
Trav Jag är helt oerfaren när det gäller travsporten men nu är det så att jag har en liten fråga :) Jag har en vbl valack på 4 år som aldrig...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: TifaStar
·
E
Trav Finns det någon med erfarenhet av kotsenskida? Är det lönt att kosta på eller?
Svar
1
· Visningar
1 261
Senast: Fnobby
·
D
Trav vad betyder det i ett vanlig lopp?
Svar
7
· Visningar
1 229
Senast: cämela
·
Trav ni som har starthäster hur tränas era häster... beskriv kortfattat en veckas träning vet att de kan se helt olika ut beroende på om...
Svar
15
· Visningar
2 175
Senast: Clayton
·
Trav En av mina gamla sköthästar är dräktig med en mycket spännande hingst, och jag är så nyfiken på att se vad fölet får för framtid. Jag...
Svar
2
· Visningar
809
·
Trav En kompis till mig har blivit erbjuden att köpa en Smokin Yankee-avkomma. Hon ska ha den till skogsmulle-körning. Har läst vissa trådar...
Svar
12
· Visningar
1 182
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Trav Provar sätta tråden här istället då jag inte fick några svar på Hästvård Vad ska man fylla i på pappret från CaniLab om man vill...
Svar
9
· Visningar
1 851
Senast: ameo
·
O
Trav Någon som har erfarenhet av travhäst med blåsljud? Min travare startade i ett lopp och tvärstannade 700 kvar vilket han aldrig gör, tog...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: ophelian
·
Trav Jag tycker vår lilla fölis är ovanligt liten till växten men kommer inte ihåg hur stora de normalt brukar vara som nyfödda - ett par...
Svar
6
· Visningar
1 382
Senast: Konie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka