Funderar på hingst till vårat sto

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Maddizz
  • Startdatum Startdatum
Sv: Funderar på hingst till vårat sto

Aha, där ser man! Det är ju svårt med aveln :crazy:

tacka vet jag kallblod! finns inte så många hingstar och välja på. och eftersom mitt sto är efter järvsöfaks så går han med söner bort.. då blir det inte många kvar :) billiga är dom också :banana:

Maddizz,
Jeg synes det er mye rart preik i denne tråden. Hvis du fortsatt vil ha tips til ditt sto lurer jeg på om du vil fortelle hvilket sto det er? Evt om du ikke vil skrive det her kan du sende meg en PM om du vil ha tips til DITT sto. Ikke bare masse piss om høyder på travere etc.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 682
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 602
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Mitt älskade sto har pga skada fått lägga ner sin tävlingskarriär. Hon fick 2019 ett föl e. Action Man Ask och nu är jag så sugen...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Fannybadh
·
Avel Tänkte betäcka mitt irländska sto till våren, hon är född 2011 och tanken är att ta ett föl nu, rida vidare på henne och sen avla lite...
Svar
16
· Visningar
4 001
Senast: Novali01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern