Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Trav Kan man anmäla en häst till två kval samtidigt, dvs om hästen inte kommer med i loppet på ena banan ena dagen så kanske den kommer med i...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: oki
·
L
Trav Om ni hade chansen att få ta en hyffsad 4 åring, men det visar sig att den har pålagring vid knäleden på v.f. Hade ni tagit chansen då...
2
Svar
22
· Visningar
4 757
Senast: Cambrie
·
F
Trav Någon som använt och kan förklara mer exakt hur den ska sitta (har fått låna en av en som inte heller visste hur den skulle sitta...:D)...
Svar
13
· Visningar
3 753
Senast: missdragon
·
Trav Känner att jag behöver lite uppfriskande av minnet nu när jag ska börja trappa upp träningen med intervaller. Rakbanan är 700 meter, och...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: _Runaway_
·
Trav Har funderat på bygdetrav litegrann. Har en varmbloding o bor i Värmland. Nån som varit i Ransäter på tävling? Måste en "riktig" kusk...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: nilema
·
Trav Ja, så är det då dags. På en del banor har de redan kört uttagningsloppen över den lite ovana distansen 1140 meter. Ni som varit på...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 514
Senast: Montéryttare
·
E
Trav Jag har en åring, blir 1 år i juli (sent blev det).:smirk: Vi har tömkört ca 10 ggr och det går bra :) . Lättlärd och verkar ha ganska...
Svar
10
· Visningar
1 232
Senast: evansaro
·
Trav Vad säger ni om det? Alltså om man betäcker en fransk märr med en fransk hingst. Blir det bara "skuttburkar". Eller är det en myt...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Indyhope
·
Trav Ja gissa vad jag pratar om.. Lösa benbitar. (Jag har sökt och sökt men inte hittat svar på mina frågor..) Min valack opererades...
2
Svar
31
· Visningar
2 927
Trav I en annan tråd skriver Conversation Piece att det är modigt att göra 3+4 på Super Bowl. Visst ska man tänka sig för, det ska man alltid...
Svar
17
· Visningar
2 756
Senast: solros
·
V
Trav Har egentligen två frågor... Finns det någon här som har en avkomma efter Bicycle och om någon har nån bild på han i så fall? Sen så är...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: misscocacola
·
S
Trav Någon som har erfarenhet gällande resgjordar? Vissa man pratar med menar att resgjordar inte hjälper särskilt mycket utan bara kan göra...
Svar
12
· Visningar
1 714
Senast: kotten
·
T
Trav Vad tycker ni om stammen på den här hästen? Angel Starshine http://www.travsport.se/shestinfo
Svar
8
· Visningar
893
Senast: tizzla
·
M
Trav Ok, vet inte om denna tråd ska vara här men iaf.. jag har ett litet problem med min häst, och skulle behöva lite råd från de mer erfarna...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Zandrah
·
T
Trav Hej!! Kan någon komma med förslag hur jag ska få mitt sto att korta baksteget? Tycker jag har provat allt, min hovslagare bara skakar...
2
Svar
26
· Visningar
4 842
Senast: Montéryttare
·
S
Trav Vad får ni för föl nästa år? Vilken/vilka hingstar har ni betäckt med? Vi får 4 st föl nästa år om allt går bra. Fill V Gidde...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: tinafinis
·
M
Trav jag är inte så insatt i dom amerikanska reglerna och jag tycker inte dom där hästarna gör nåt annat än att kvala.. förutom att dom...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: cämela
·
Trav Vet inte om jag är på rätt forum? Moderator, flytta mig isf. Jag har en granne som är snart 80 år han har en jättetrevlig nordsvensk...
Svar
6
· Visningar
1 950
Senast: amalia
·
Trav Hovis lärde mig idag vad frysmärkningen betyder. Att S'et stod för sverige visste jag, men inte att numret direkt efter stod för...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: solros
·
M
Trav nu börjar det bli prat på att vi ska ta föl på märra min, fast antagligen inte förrns nästa år men det är ju bra att va ute i god tid :D...
2
Svar
36
· Visningar
2 371
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?