Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Trav Vil et drektig sto oppfatte et nytt sto i hagen som stress? Vi kjøpte et nytt sto i går og har fra før 2 drektige sto. Om vi setter...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Grethe
·
N
Trav Ytterligare en smådum fråga från mig:D men om man kollar i börjes katalog (tror jag) På körglasgögon, så står det att de ofärgade och...
Svar
6
· Visningar
1 672
Senast: Starport
·
Trav Hur ser ni på hans stam? Vad tror ni om honom som avelshingst? Kan inte hitta nån info om honom på nätet utan bara i katalogen...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: henry_
·
H
Trav Vilken hingst tycker ni skulle passa till Stormproof? Funderar på att ta föl nästa år och behöver lite tips. Hon är 157 cm hög, ganska...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Natasja
·
F
Trav Plötsligt har avelsointresserade Fnobby hittat en märr att låna och ta ett föl på, kanske...det är inget klart än. Självklart har jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 688
Senast: Fnobby
·
R
Trav Hej alla kunniga, som nybörjare inom "hobbytrav" undrar jag följande: hur hårt behöver man dra bukgjorden, vad jag har fått lärt mig är...
Svar
1
· Visningar
1 187
Senast: oki
·
G
Trav Ride the night är detta en bra hingst har ett sto efter honom?
Svar
8
· Visningar
911
Senast: tinafinis
·
Trav Vad tror ni om Staro Showbiz i avel? Jag gick in och tittade på hans avkommor och det ser väl rätt bra ut hittills...
Svar
15
· Visningar
1 258
S
Trav Hej Jag undrar hur gamla shettisarna får bli innan det är dags att sluta tävla??
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Carolrita
·
Trav En väninna till mig har börjat rida ett varmblodssto på 11 år, hon har nu bara hunnit rida två gånger, (jag har bara träffat stoet en...
Svar
17
· Visningar
5 929
Senast: Cilva
·
  • Låst
Trav Tap In har ju lämnat många brunskimmlar, men jag har även stött på svartskimmel. Vad ska stoet ha för färg för att man ska ha en chans...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: ameo
·
Trav Mitt problembarn har blivit en helt ny häst sen jag började rida honom på ett bett som jag tror kallas fälttävlansbett. Han går så...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Snabbe
·
K
Trav Har långt till närmaste travshop och började kolla travshopar på nätet. Blev förvånad över de stora prisskillnaderna som finns. Började...
Svar
14
· Visningar
1 775
Senast: tinafinis
·
A
Trav hur lägger ni upp träningen på era travhästar för att få fram toppformen? har just börjat rida en travare och är inte så insatt än...
Svar
18
· Visningar
4 312
Senast: Lazio
·
R
Trav hej. jag är femton år o har funderingar på att ta monte licens inne på jägersro. jag undrar då om någon vet ifall jag får lov att ta min...
Svar
8
· Visningar
1 300
Trav Ovetande ridskoleryttare undrar: I dressyren läggs väldigt stor vikt på att hästen ska arbeta korrekt med bakbena under sig och...
Svar
16
· Visningar
1 988
K
Trav För ett år sedan var det lite snack om Racer skon här. En del gillade den och en del inte....Nu har den ju funnits ett tag på marknaden...
Svar
8
· Visningar
1 761
Senast: Indyhope
·
Trav Vilka hingstar (både kat. A- och B-hingstar) som fortfarande är verksamma tycker ni är de bästa inom ponnytravaveln? Vilken korsning...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Indyhope
·
  • Låst
Trav Fler synpunkter? http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=8465909#post8465909
Svar
1
· Visningar
699
Senast: ameo
·
Trav Hur gör man då? om järnet i däckeln (heter det så enkelt som däckeljärn..?), kan en sadelmakare laga det, eller måste man köpa ny däckel?
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: trav
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka