Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Varför har man det på hästen? Important hade det innan start för att han var het eller att han skulle hålla sig lugn i lördags. Dom tog...
Svar
17
· Visningar
4 581
Senast: anhe
·
Trav ...att hästar inte är maskiner? Tittade på elitloppet hemma på tvn (jag vet det är klart bättre på plats). Jag måste påstå att jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 502
Senast: ghost
·
Trav ja på hippos.fi men sen då? Hur hittar jag propparna på deras mystiska sida..? Jag skäms över att behöva fråga, jag snackade...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Emmahpemma
·
Trav Finns det någon här mer en jag som ska dit??
Svar
2
· Visningar
885
Senast: YaHilweh
·
R
Trav Snart äre dax ! ;) Våran stora travfest .. ! Vilka ska dit !? :D Och självklart den stora frågan; Vilka pållar vill ni se i finalen ...
2
Svar
31
· Visningar
2 543
Senast: Egonson
·
Trav Den lilla shettisen Lufsen visade hela den samlade Elitloppspubliken var skåpet ska stå, när han idag inte bara putsade utan formligen...
Svar
9
· Visningar
1 136
Senast: ameo
·
Trav Vilken hingst tycker ni skulle passa bäst av rubricerade till mitt sto E Tap In u Sharon D?
Svar
12
· Visningar
1 149
Senast: excelsior
·
K
Trav :confused: Häst som blev diskad med 6g eller liknande på km.tiden... vad betyder det??
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Konie
·
Trav hej! jag skulle vilja ha en trav rockard. är det någon som vet någon åter försäljare som har hemsida? /Anna
Svar
5
· Visningar
1 647
Senast: Zandrah
·
Trav Vi har ev leasat en ny häst, har honom på prov just nu.... Vi har mest kört utan skydd och cheak.Har bara tränat hemma och har inte...
Svar
6
· Visningar
2 581
Senast: *nuthella*
·
Trav Såg på ett lopp från USA nu på v65:an. Såg framför allt en som gav många reäla enhandspiskningar på en häst på hela upploppet med jämna...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: tinafinis
·
Trav Någon som vet ngt om denna hingst?:confused:
Svar
10
· Visningar
1 688
Senast: appendix
·
F
Trav Kan vi inte uppdatera den gamla tråden med vilka som har vilka hästar, så man vet vilka man ska hålla utkik efter ute på banorna? :idea...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 386
Senast: misscocacola
·
Trav Vad föredrar ni och varför? Kort/lång, bred/smal brösta, förbygel? Har ni olika på banan och skogen/motionskörningen?
Svar
5
· Visningar
1 542
Senast: bulwark
·
Trav Vad innebär det? När det står r under lopptyp på travsport.se
Svar
2
· Visningar
4 160
Senast: trav
·
Trav Var köper man hjul till ponnysulky? Hela hjulet inte bara ett däck.. En äldre modell ifall det har ngn betydelse.
Svar
1
· Visningar
961
·
Trav Hej För något år sedan hittade jag på en travsajt en länk där man kunde gå in och titta på filmer från många, många elitlopp. Tyvärr...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: _Runaway_
·
K
Trav Vad betyder dpg i resultatet?? Har uppenbart missat detta... :confused:
Svar
6
· Visningar
1 175
·
Trav Nu kanske det här blir felpostat, och jag har för mig det finns ett svar på frågan någonstans, men hittar det inte. :crazy: Min häst...
2
Svar
21
· Visningar
3 128
Senast: Zandrah
·
N
Trav Någon som har erfarenhet av vilka skor som är bäst till en travhäst med en gammal senskada, hon har börjat gå snabb jobb igen (dock i...
Svar
6
· Visningar
2 574
Senast: frozen_daquiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka