Elitloppet 2007

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Rigolette
  • Startdatum Startdatum
Sv: Elitloppet 2007

Han gick i passgång! Händer ibland när dom får gå för sakta i trav. Lika som på hundar, där man ofta ser det på stora hundar som går i för lågt tempo.

jag kollade heller inte så noga, hela stämningen sjönk när going hoppade bort sig :smirk:

fast nu när jag tänker efter så var det nån häst efter försöken som inte såg helt hundra ut men jag kommer dock inte ihåg vem det var :o :crazy:

Han gick i passgång! Händer ibland när dom får gå för sakta i trav. Lika som på hundar, där man ofta ser det på stora hundar som går i för lågt tempo.

OK, troligtvis var det så. Var lite mycket täcke och människor ivägen.

hei noen som vet hvem sang som ble spilt i defileringen og etter 8løp????

Faksen är enligt mig slut tyvärr, tråkigt men sant..

Heja Moe Odin :banana:

Slut vet jag då inte om jag håller med om, hellre då att Persson gav bort segern den här gången. Han vet ju att Moe Odin är hyperfarlig på kortspeed. Han körde ju loppet rakt i händerna på norrmannen.

Jag tycker det blev ett härligt elitlopp. Upploppsduellen i finalen blev en riktig höjdare. Givetvis tråkigt att ingen av svenskarna räckte ända fram men min favorit i loppet blev i alla fall trea. :)

Jag är inte heller travkunnig, men tippar på att det var snören för att kunna dra ner skygglappar eller dra ur tussar eller liknande.

*det är ju bra om man kan det svenska språket korrekt*

Senast ändrad:

Det undrar jag också, icke trav-kunnig som jag är men som tycker att det är spännande att se på Elitloppet. Synd bara att Going Kronos började galoppera där på slutet.:(

Jag är inte heller travkunnig mer än ponnytravskola för 100 år sen :rofl: Tycker det är SÅ maffigt och pampigt med Elitloppet bara :love: Defileringen gillar jag ;)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 974
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 054
Senast: machafuko
·
Relationer Det finns nog några på det här forumet som kommer ihåg mina tidigare trådar och hela spektaklet runt dessa. Jag vill börja med att säga...
2
Svar
30
· Visningar
4 304
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar