Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Trav Vilka tänker ni välja i år? och varför?
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 056
Senast: solros
·
Trav Jag ska börja träna en travare inne på banan, behövs det någon licens av något slag då? Kan man ha vanlig ridhjälm? Får man vara med...
Svar
15
· Visningar
1 978
Senast: ragge
·
Trav mitt halvblod har travare i stammen och jag kan inte hitta om det är amerikanskt eller franskt. kan någon kanske hjälpa mej? mormor...
Svar
8
· Visningar
941
Trav Köpte en finsk häst/trav/avelstidning häromdagen och där fanns en hingst-till-avel-annons med Zoogin. Han lovordades (givetvis) som mkt...
Svar
12
· Visningar
2 427
Senast: Cilva
·
Trav Jag är inte så jätte insatt i det här med premielopp och grejer. Är det någon som skulle kunna förklara lite varför och så. Jag vet...
2
Svar
28
· Visningar
4 610
Senast: ghost
·
J
Trav Har behandlat Black Runner med DMSO i den. Är det ngn som har erfarenhet av detta? Blodblistrade för ngt år sedan och det funkade bra...
Svar
11
· Visningar
2 288
Senast: oki
·
J
Trav När du gör ett hästägarbyte i STC skall både ägare och nya ägaren skriva under? Eller? Vad gör jag om jag helt plötsligt en dag får...
2
Svar
31
· Visningar
3 727
Senast: martha
·
E
Trav Jag har ett sexårigt kallblod som har gjort åtta starter,fem ggr pengar men galopp vid samtliga tillfällen. Lugn och cool hemma men inte...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: misscocacola
·
Trav Finns det några uppgifter på det, och hur många ston betäcktes samma året?
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: martha
·
D
Trav gammal som gatan.. jag vet.. men vi har fått erbjudandet att betäcka med honom i princip gratis om vi hittar nånstans att stalla upp...
2
Svar
31
· Visningar
2 904
Senast: CK
·
Trav På elitloppet? Hittar inte det på vallas hemsida.
Svar
7
· Visningar
972
Senast: Gabbi
·
K
Trav Har nyss köpt en starthäst som gjorde sista starten 20/12-06. Jag vet att maxtiden mellan är starter är 8 månader, men då kommer min...
Svar
9
· Visningar
1 141
Senast: Kaxa
·
S
Trav Opal Viking Gentleman Acclaim Frullino Jet Super Light Kool du Caux Riva del Sole Thai Tanic Jetstile (comeback?) L'Amiral...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 107
Senast: Snazzy_Millie
·
K
Trav Behöver vi verkligen separata damlopp för kvinnliga körsvenner i Sverige? Det finns väl ingen som låter bli att anlita en kusk med...
Svar
18
· Visningar
1 976
Senast: dolphinsmile
·
F
Trav Hej. Jag skulle behöva hjälp med säkerhetsvästar, vilka är bra? Jag hittade en på www.ridsportshopen.com. en lättviktväst. kraven jag...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: murran
·
R
Trav Hittade den omtalade sekvensen från årets Kentucky Futurity Filly där Ron Pierce vinkade adjö till Trond Smedshammer. Klicka här...
2
Svar
28
· Visningar
2 879
Senast: murran
·
G
Trav Jag har lite problem med att min ena häst har blivit rullig i sitt baksteg. Detta började för cirka 2 månader sedan och jag misstänkte...
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: SO Hovslagare
·
Trav Jag ska köpa en montesadel. hittade en begagnad på annons och den var tydluigen av standrad vikt. vad tusan är standardvikten på...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: cämela
·
M
Trav ja ni såg frågan.. mina är iaf: Varmblod: Viking Kronos, Supergill, Spotlite Lobell, Smasher (trots sköra avkommor), Valley...
2
Svar
38
· Visningar
3 612
Senast: Gabbi
·
Trav Hej! Har ett 7-årigt sto som jag har tränat upp efter skada, och som snart borde vara startklar igen.:rofl: Nu är det bara så...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: Ilona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka