Premielopp. Någon som kan förklara?

Sv: Premielopp. Någon som kan förklara?

Han kan omöjligt ha fått 100 för fyra hästar! Det är bara 20 styck och det blir bara 80. Men det är ju fina pengar det med :) Fast å andra sidan kostar det kring 10 lapp i månaden/häst i träning så räknar man så blev det en förlust ändå :smirk:

Måste passa på att skryta med att min var först i sverige att gå premie :D dessutom var det ett kallblod :D
mvh jesse

ni startade inte någon annan häst och fick 20000 för det då? :D

Näe. fick 100.000 för dom fyra 2 åringarna.
Mer vet jag inte.

Är det alltså till 31 oktober man kan köra premielöp? Har jag fattat det hela rätt då..?!

Mvh

Näe. fick 100.000 för dom fyra 2 åringarna.
Mer vet jag inte.

jq men det kan inte stämmma för isf är han enda i sverige som NÅNSIN fått det och det tror jag inte är du inte säker på att det var 5 eller at han premade en tidigare?

Tur att man kan ordna i tid . En annan fattade ju inte att de ändrat reglerna o trodde jag hade till 31 dec på mig. detta var 2005.
Så jag tränade lugnt på. Visst hade jag om jag fattat det tidigare kunnat pressa henne lite utan probelm men jag fattade det typ i slutet på sep.
Så är det .Hon blev inte slutkörd som tvååring iaf o ordentligt banjobbad blev hon.

Tur att man kan ordna i tid . En annan fattade ju inte att de ändrat reglerna o trodde jag hade till 31 dec på mig. detta var 2005.
Så jag tränade lugnt på. Visst hade jag om jag fattat det tidigare kunnat pressa henne lite utan probelm men jag fattade det typ i slutet på sep.
Så är det .Hon blev inte slutkörd som tvååring iaf o ordentligt banjobbad blev hon.

Men de ändrade väl regelerna 2004? :confused: Jag är alltid noga med att kolla ändrade regler i början av året annars kan man få obehagliga överraskningar...

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 347
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 809
Senast: morgaine
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024