Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav ... för Robert Berghs blivande stjärna Adrian Chip på Bergsåker. Han går inom v65 så man kan se honom på tv:n :bump: Om man inte bor...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Kadabra
·
H
Trav Vad tycker ni om den ?Det spelar ju egentligen ingen roll vem som blir godkänd eller inte marknaden sköter ju sig själv eller...
2
Svar
25
· Visningar
2 502
Senast: Indyhope
·
Trav VAd ska det bli för färg på han med tanke på allt det vita han har? För visst kan han inte bli skimmel? Pappan är Brännapål...
Svar
8
· Visningar
1 737
Senast: GrannySmith
·
Trav Någon som vet om man kan betäcka med Super Light och vad han isåfall kostar och vart man ska boka?
Svar
3
· Visningar
1 307
Senast: peace
·
Trav Vart står Turbo Thrust nu? Är han tillgänglig i sverige i år? Hittar ingen aktuell info...
Svar
13
· Visningar
1 363
Senast: Carolrita
·
J
Trav Finns det någon i detta land som har varit med om följande, och dessutom har något bra svar..??! Jag har ett treårigt varmblodssto som...
2
Svar
21
· Visningar
2 542
Senast: Anniiis__
·
S
Trav "Vår plan är att Peaceful Way ska kvala i slutet på april och sedan årsdebutera i Classic Series på Meadowlands den 6 maj. Om hon visar...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Snazzy_Millie
·
Trav Startade min pålle förra måndagen, kändes kanonfin i värmingen, men sedan i loppet efter 600 meter la han helt av....han la in...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Simpsons
·
G
Trav Vi var på trav idag och startade en av hästarna som från och till har problem med pollenallergi, vilket gör att han i perioder presterar...
Svar
11
· Visningar
1 492
Senast: oki
·
Trav Naffa, Solros och ni andra - jag behöver lite tips nu. :) :D Har som jag skrev i en annan tråd en märr som är lite mesig. Eller...
2
Svar
33
· Visningar
2 596
Senast: Indyhope
·
C
Trav Hej! Tänkte kolla med er här på buke hur mkt ni tränar när ni åker in på banan. Kör ni ett jobb på 3140, 2140 eller 1640 eller kör...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: ghost
·
R
Trav Har en liten fråga .. hur sätter man fast skygglapparna på ett vanligt öppet huvdlag ? :P Är det så simpelt att man tar bort "original"...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: tinafinis
·
Trav Nu är spöket nyfiken... Som gammal ponnytravmänniska använder jag så enkelt uppkäk som möjligt vilket oftast för mig innebär...
Svar
13
· Visningar
2 793
Senast: raven_82
·
Trav någon som kan berätta hur PG-skor verkar? Någon här som använder? Varför? Hur gör man när man sätter på dom, osv..
Svar
12
· Visningar
2 635
Senast: Berin
·
Trav ni som har starthästar vad använder ni för flugmedel tyker att de mesta har väldigt lång karen .. tips mottages tacksamt.. sen om...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Deronia
·
Trav Hej! Jag undrar varför man har en åldersgräns på shettisarna i trav? Alltså nu pratar jag om max åldern. De flesta shettisar är lika...
Svar
6
· Visningar
1 430
Senast: ghost
·
W
Trav Kan någon förklara hur det funkar med startpoäng? Hur mycket får man vid vinst och plaserad? Och vad händer när dom blir oplaserade...
Svar
5
· Visningar
11 502
Senast: Fnobby
·
Trav är ganska nybliven travhästägare då jag i mitten på juli inhandlade en 4 år gammal kallblodstravare. han hade vilat i några månader och...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: martha
·
R
Trav Jo, jag har ju nyss tagit licens i vinter, och ska nu få låna ett russ att tävla med i sommar från skolan jag går på. Det är ett russto...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: Rigolette
·
Trav Nu är jag inte särskilt väl bevandrad inom travsporten, men eftersom jag samlar på bett har jag några travbett i samlingen. Ett av dessa...
2
Svar
27
· Visningar
2 724
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård