Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nu är spöket gnällig igen... I senaste numret av Avelsföreningens tidning Travhästen så står det ett eminent erbjudande på 20% på...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 408
Senast: lsz
·
Trav Någon som har mer info än man kan läsa på travsport.se om avkommor eller släktingar till Fransceska Star. Jag funderar framförallt på...
Svar
3
· Visningar
820
L
Trav Jag är totalt okunnig i ämnet sulky... Att den inte är en modern är jag fullt medveten om, då jag haft den ståendes hemma i flera år...
Svar
9
· Visningar
1 526
Senast: Berin
·
Trav Jag har en ridhäst som i två-tre års tid lagt tungan över bettet så fort det blir jobbigt. Nu lägger hon tungan över direkt när man...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 220
Senast: BitterAss
·
Trav Är det någon som vet om Gävle, Romme, Eskilstuna eller Solvalla kör B-lopp snart? Säg inte att jag ska kika på deras hemsida, för jag...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: Kadabra
·
R
Trav Torsdagen den 20 oktober begår Halmstad premiär för Open Stretch i Sverige. Open Stretch innebär att ett extra spår får användas...
2
Svar
30
· Visningar
2 253
Senast: tinafinis
·
H
Trav :) kan någon berätta för mej fördelar och nackdelar med att träna en travare med bromskärra? Tack på förhand!
Svar
5
· Visningar
1 507
Senast: martha
·
M
Trav Ja, som skrivet i rubriken; jag har nu spenderat timmar (sammanslaget-dygn), framför Blodbanken... Det jag kommit fram till hitills, som...
Svar
13
· Visningar
1 030
Senast: Monté
·
F
Trav Hej alla travmänniskor! Jag har en travare som ridhäst som jag nu pga min graviditet tänkte börja köra. Men jag vet inte vad jag ska...
Svar
7
· Visningar
1 240
·
R
Trav Denna tråd kanske försvinner ögonaböj men vad sjutton heter butikerna inne på Valla (ja, jag har sökt på nätet utan lycka) och säljer...
Svar
13
· Visningar
2 489
Senast: roslagen
·
Trav Behöver ringa stueri Pilagården ikväll ang. betäckning med Union Shark men kan inte hitta lappen med nr (med början 0430) och jag kan...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: Sonic76
·
Trav Äntligen har jag kunnat sätta igång min lilla ponny igen efter att hans hovar varit ömma pga hovböld o inpackningar i alla fötter. Nu...
Svar
13
· Visningar
1 928
Senast: ameo
·
K
Trav Hambofavoriten Mr Pine Chip har ju som bekant köpts till Sverige och gör avelsdebut i år. Med en massiv reklamkampanj som för tankarna...
2
Svar
23
· Visningar
2 981
Senast: appendix
·
J
Trav Hej alla glada travamatörer. Idag kom en räkning på service avgift från Sundbyholms travet, trots att jag aldrig utnyttjar...
Svar
18
· Visningar
2 179
·
M
Trav Sitter här och funderar över min gamla märr. Betäckte henne förra året med Peace On Earth men hon tog sig inte efter 2 försök och hade...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Carolrita
·
Trav Hej! Jag letar förbryllat över nätet efter deklar till transporten. Jag letar efter bilder med travhästar. Gärna helt vita men jag...
Svar
2
· Visningar
1 210
·
Trav Skulle gärna vilja ha ett par 120.Vet någon var de fortarande kan finnas att köpa?
Svar
9
· Visningar
989
Senast: jari
·
K
Trav Här kommer ännu några (dumma) frågor från mej om utrustning för monté. Eftersom jag bara ridit snälla hästar hittills som inte behövt...
Svar
11
· Visningar
1 738
Senast: oki
·
K
Trav Brukar ni högljutt kommentera andras hästar när ni är på trav och hur uttrycker ni er då? Frågan dök upp igår då min kuse årsdebuterade...
2
Svar
31
· Visningar
2 718
H
Trav Hej, tänkte att ni som är travmänniskor kanske har koll på detta? Kan ni beskriva vad som händer vis fysiologisk överträning? :)...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: hemul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix