Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav För att göra en lång historia kort har jag en fyråring som inte hittat rätt med travet riktigt. Han är frisk och uppkollad och tränas av...
2
Svar
25
· Visningar
3 100
Senast: martha
·
J
Trav Någon mer som ska på invigningen av nya Arena Dannero imorgon?? :)
2
Svar
39
· Visningar
3 607
Senast: Cattis_E
·
K
Trav Vår "Fröken", 4 år, slår sig ovanför kotan fram när hon går för fullt. Hon har ett stort steg med höga rörelser (inte Hackney rörelser...
2
Svar
22
· Visningar
3 737
Senast: Konie
·
M
Trav hur mycket erfarenhet & kunskap vill travtränare att skötarna har? måste man vara född i ett travstall & ha lång utbildning för att ha...
Svar
16
· Visningar
2 902
Senast: YaHilweh
·
G
Trav Jag har funderat länge på att gå med i montéklubben här i stan och kanske ta licens, men har aldrig kommit mig för... Jag har ridit hela...
2
Svar
21
· Visningar
2 229
Senast: BitterAss
·
Trav ungefär vilka tider ligger era varmblod på i träning (snabbjobb) innan ni startar dom? Jag har mest tränat kallblod förut, men har...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: kotten
·
Trav Är det någon som har erfarenhet av sådana? Det jag är ute efter är alltså rätt mycket förskjutna pållar. Håller de över huvud...
Svar
15
· Visningar
1 724
J
  • Låst
Trav Vi fick föl på morgonen:) Ett brunt stoföl med lika stor stjärn som sin far moe odin:) ååh nu vill jag åka från jobbet så jag får fara...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: bulwark
·
Trav Någon som vet var han står och om dom skickar till Sverige? Sen efterlyser jag lite övrig info om honom eller hans avkommor...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: jesse
·
Trav funderar att köpa en galoppsadel att rida monté med. har ni några bra tips på sidor där dem säljer galoppsadlar? sen undrar jag hur...
2
Svar
28
· Visningar
3 750
Senast: Montéryttare
·
N
Trav Har för 2 månader sen köpt en snart 2årig kallblodshingst som blev inkörd förra sommaren (hos proffstränare) och har hos fd ägaren...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: nalle
·
Trav Är det någon som har friska idéer om hingstval till stoet L´Infante (Cygnus d´Odyssee - Florestan)? Pris max 40 000 kr. Exteriör: Stor...
Svar
9
· Visningar
1 053
Trav ....när det står att en häst blivit "följdstruken"? Funderat på det länge, så nu måste jag bara fråga....:)
Svar
2
· Visningar
1 872
Senast: Zandrah
·
Trav Det är INTE TILLÅTET att göra reklam för avelshingstar i forumet!! Dvs, inlägg som är reklamlika i sin karaktär - oavsett om de är om...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: ameo
·
M
Trav Vet inte om denna tråd ligger rätt nu, men jag hoppas. Skulle vilja veta hur ni gör nör ni tränar era travare i intervaller. Hur många...
Svar
6
· Visningar
3 335
Senast: martha
·
T
Trav Jag undrar var det finns ställen där man kan lära sig köra ponnytrav, i stockholmsområdet (bor på lidingö) har alltid tyckt att det...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: Russinet
·
Trav Någon som vet hur Börjes billigare sele är? är det något att ha eller är det dåligt, hårt, allmänt kasst läder? Finns ingen bild men det...
Svar
19
· Visningar
1 945
Senast: tinafinis
·
M
Trav Skulle behöva lite hjälp minst sagt. Har ett nordis sto e. Lappello 5 år och hon VILL verkligen Inte springa fort. hon tar inte i för 5...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Tail
·
Trav Okej, ursäkta en dum fråga, men modesele, är det samma sak som remsele? Eller vad är det för något?
Svar
5
· Visningar
1 973
Senast: Zandrah
·
Trav I år är det dax igen att betäcka Lisa Crown och nu vill vi ha en stor diskussion med massa tankar och ideér :rofl: Lite länkar som...
2
Svar
21
· Visningar
2 005
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård